vandaag besloten de clubman toch nog even te houden dus gaan we eens kijken wat we nog kunnen modden.
iemand foto's van een clubman met jcw kit rondom en de R112 challenge velgen met verlaging?
smetje's Clubman S THE END
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben dus eens aan het kijken naar de verschillen tussen de echte mini challenge wielen en de verkrijgbare jcw R112
de verschilpunten die ik tot nu toe vind is dat de challenge een et waarde hebben van ET38 met maat 7,5/17"
de R112 velgen hebben een et waarde van 48 en een maat van 7/17"
fred zei dat de spaken van de challenge velgen volledig doorlopen en dat de R112 nog een rand heeft waardoor ze iets kleiner ogen.
iemand die hier meer technische uitleg over heeft?
de verschilpunten die ik tot nu toe vind is dat de challenge een et waarde hebben van ET38 met maat 7,5/17"
de R112 velgen hebben een et waarde van 48 en een maat van 7/17"
fred zei dat de spaken van de challenge velgen volledig doorlopen en dat de R112 nog een rand heeft waardoor ze iets kleiner ogen.
iemand die hier meer technische uitleg over heeft?
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat ik het niet weet, je ziet op de eerste dat het een echte challenge is door de ap racing remmen en de dunlop banden, de tweede foto zijn het de jcw remmen en continental banden.
dus ofwel is er optisch geen verschil tussen de velgen of het ze hebben op de challenge een andere velg gestoken
dus ofwel is er optisch geen verschil tussen de velgen of het ze hebben op de challenge een andere velg gestoken
- GuyBem
- Enthousiast
Bericht
Smetje, misschien vrijdag naar de Mac Meet komen...
Mijn Clubbie heeft uiteraard de aerokit, en tegenwoordig ook "standaard" 112ers met wintersloefen aan, enneh lichtjes verhoogde v3 schroefsetje.
Maar ja, Aerokit in AB oogt misschien anders dan in 't blauw.
Mijn Clubbie heeft uiteraard de aerokit, en tegenwoordig ook "standaard" 112ers met wintersloefen aan, enneh lichtjes verhoogde v3 schroefsetje.
Maar ja, Aerokit in AB oogt misschien anders dan in 't blauw.
Dad
Onze sponsors