echt DIK

Dus je had R56 bouten erbij maar die pastten niet? En de R53 JCW bouten die al op je auto zaten wel?denizg schreef:Sven schreef:Loop eens door dan!
Montage was 1 op 1. Het leek er even op dat het feestje niet doorging omdat ik helemaal bouten etc. bij geleverd had gekregen, maar achteraf bleek toch dat de bouten waarmee mijn R53 JCW setje mee vast zat, ook voor dit setje gelukkig gebruikt kon worden. Je moet dus wel andere remleidingen hebben omdat de aansluiting van de R56 anders is dan die van de R53.Adrenalin Junkie schreef:ach komop..... NOG geen foto's....![]()
Ging de montage een beetje? Of moest er veel aangepast worden?
Sorry, staat niet heel duidelijk merk ik. Ik heb dus helemaal geen bouten bij gekregen. We hebben dus gewoon de bouten gebruikt die ik al had.Adrenalin Junkie schreef:Dus je had R56 bouten erbij maar die pastten niet? En de R53 JCW bouten die al op je auto zaten wel?
Wat staat het weer ontzettend dik, echt weer een TOP mod erbij gast, zal zeker ook weel heerlijk remmen![]()
jawohl!wall-e schreef:zijn het nu r56 works remmen die eronder zitten?
Jij weet vast nog heel goed hoe ie er bij stond bij van Poelgeest toen ik em voor het eerst hadossie1972 schreef:Haha..daar geloof ik geen reet van.
I agree, looksGeoBem007 schreef:Wat ik vooral ook super vind aan de kit is de klauw..
Ik vind het echt een prachtige kit en zou het geld er aan geven enkel voor de looks al
Heb je het ook achteraan zitten? Want bij de R56 JCW BBK zitten daar ook ietsje (280 ipv 259mm) grotere schijven op
Klopt.wall-e schreef:zijn het nu r56 works remmen die eronder zitten?
Onze sponsors