Ramen sluiten met de sleutel
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht 
»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ramen sluiten met de sleutel
Hoe kan ik mijn ramen sluiten met mijn sleutel? Ik kan mijn ramen openen wanneer ik op mijn sleutel de open knop langer inhoud. Maar als ik mijn ramen dicht doe, kan ik ze niet met de sleutel weer naar boven doen.... .Wie iemand hoe ik het kan doen?

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan alleen door de sleutel in het slot te stoppen en 'm gedraaid te houden tot ramen dicht zijn!
Succes
Succes
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Is trouwens vanaf de modelrun ergens in 2005 eruit gehaald dat je met de sleutel de ramen kan openen.... 
wel dicht doen nog.
iDD

wel dicht doen nog.
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
het heeft te maken met de beveiliging van de MINI oid. Zo zou ik ook nog steeds graag willen dat het raam aan de passagierskant automatisch omhoog rolt ipv dat ik de schakelaar de hele tijd omhoog moet houden.
iDD
Nope, ik ben er nog achteraan geweest. Het is er helemaal uit gehaald.Maaij schreef:Kan je toch wel bij de dealer activeren? (ramen open met sleutel)

iDD
- horn
- Be Mini
Bericht
ivm claims is dit per februari 2005 standaard uit gezet, waar het voorheen standaard aan stond.
volgens internationale forums zou de dealer het alsnog kunnen programmeren. mijn dealer zegt dat dat niet kan.
met de sleutel open (en schuifdak van de cabrio open in de eerste stand) kan nog wel. maar is niet handig.
volgens internationale forums zou de dealer het alsnog kunnen programmeren. mijn dealer zegt dat dat niet kan.
met de sleutel open (en schuifdak van de cabrio open in de eerste stand) kan nog wel. maar is niet handig.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Er zijn wel modules (rond de 40 euro) waarmee je de ramen van passagierszijde automatisch kan sluiten door de hendel 1x omhoog te duwen. Lijkt me ook wel handig
Wanneer is dit veranderd? Ik heb mijn MINI sinds Juni 2005. Ik had dit toen door mijn dealer laten activeren eind 2005. Dit moet dan wel rond 2006 zijn geweest.iDarkDesign schreef:Nope, ik ben er nog achteraan geweest. Het is er helemaal uit gehaald.Maaij schreef:Kan je toch wel bij de dealer activeren? (ramen open met sleutel)het heeft te maken met de beveiliging van de MINI oid. Zo zou ik ook nog steeds graag willen dat het raam aan de passagierskant automatisch omhoog rolt ipv dat ik de schakelaar de hele tijd omhoog moet houden.
iDD
Er zijn wel modules (rond de 40 euro) waarmee je de ramen van passagierszijde automatisch kan sluiten door de hendel 1x omhoog te duwen. Lijkt me ook wel handig

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn dealer (Breeman) kan dat wel gewoon veranderen op mijn MINI Cooper uit 2005 (post-facelift). Moet aangesloten worden op de comp. Alleen wijzen ze dan alle verantwoordelijkheden a m.b.t. het per ongeluk open van ramen en eventueel panorama dak.
Stel dat je je sleutel in je broekzak doet, en de knop wordt ingedrukt, gaat alles automatisch openen.
Dus...
Stel dat je je sleutel in je broekzak doet, en de knop wordt ingedrukt, gaat alles automatisch openen.
Dus...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- horn
- Be Mini
Bericht
Dus vraag je af; hoevaak zou ik uit de brand geholpen zijn als ik van afstand mijn ramen en schuifdak zou kunnen openen (en niet weer sluiten!!)...
Daarom schrijf ik ook 'het is niet handig'. Heb het laatst tweemaal gehad (kon het me bijna niet voorstellen, maar volgens de dealer was het de enige mogelijkheid) en het is niet lachen om aan het eind van een regenachtige dag te moeten constateren dat je kennelijk die ochtend om een uur of 10 op je sleutel hebt gezeten...LUV2XLR8 schreef:Stel dat je je sleutel in je broekzak doet, en de knop wordt ingedrukt, gaat alles automatisch openen.

Dus vraag je af; hoevaak zou ik uit de brand geholpen zijn als ik van afstand mijn ramen en schuifdak zou kunnen openen (en niet weer sluiten!!)...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
De mijne is van oktober '05. Bij Jan de Jong ben ik er toen nog voor terug geweest, maar daar hebben ze me weer duidelijk gemaakt dat het echt niet kon.Maaij schreef:Wanneer is dit veranderd? Ik heb mijn MINI sinds Juni 2005. Ik had dit toen door mijn dealer laten activeren eind 2005. Dit moet dan wel rond 2006 zijn geweest.
Zo een module wil ik heel graag aanschaffen. Iemand enig idee waar?Maaij schreef:Er zijn wel modules (rond de 40 euro) waarmee je de ramen van passagierszijde automatisch kan sluiten door de hendel 1x omhoog te duwen. Lijkt me ook wel handig
iDD
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
De mijne was ook van 2005 en voor aflevering heb ik daar zelfs een brief voor moeten invullen hoe ik het met die sloten geregeld wilde hebben.
Heb toen ook gekozen voor ramen en panoramadak via de sleutel. Heb het alleen niet vaak gebruikt
Ik heb eerder met de sleutel gehad, dat de sloten er af waren, en niet alle 2 de ramen en dak open waren de volgende dag.
Heb toen ook gekozen voor ramen en panoramadak via de sleutel. Heb het alleen niet vaak gebruikt

Ik heb eerder met de sleutel gehad, dat de sloten er af waren, en niet alle 2 de ramen en dak open waren de volgende dag.

R56 Still fun but easier to live with
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Die sleutel heeft nogal een lange range merkte ik laatst. Stond het te testen, en met een afstand van meer dan 25 meter gingen nog steeds de lichten knipperen bij het drukken van de vergrendel knop. Dus ik kan begrijpen dat ze die auto-down feature eruit hebben gehaald.
@iDD; in m'n favorieten had ik deze link bewaard, een auto-up circuit, dit wou ik ooit nog aanschaffen, maar toch maar vanaf gezien want teveel kosten. Die ene keer per maand ofzo hou ik die knop wel omhoog voor de passagierszijde. Misschien heeft Maaij een goedkopere voor je.
@iDD; in m'n favorieten had ik deze link bewaard, een auto-up circuit, dit wou ik ooit nog aanschaffen, maar toch maar vanaf gezien want teveel kosten. Die ene keer per maand ofzo hou ik die knop wel omhoog voor de passagierszijde. Misschien heeft Maaij een goedkopere voor je.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors