Soms typ ik sneller dan ik denk...GeoBem007 schreef:Je gaat je toch geen GT-fan noemen en dan zo'n spelfout maken?ossie1972 schreef:En zoals elke PS3 gamerT, wachten op Grand Turismo 5 (1 juni verwacht), de vetste race game ooit...

Auto's
- 1.000 auto's
- 170 Premium modellen (volledige interieur modelering, het intereur past zich ook aan aan de schade van de auto)
- 830 Standaard modellen (dit zijn modellen die al in eerdere versies van de Gran Turismo serie zijn voorgekomen)
- Modellen zijn over te nemen van Gran Turismo voor de PSP
Circuits
- 60 bevestigde circuits
Simulatie
- Het physics simulatie systeem is compleet nieuw
- Zwaartekracht (dus auto's kunnen nu ook over de kop rollen)
- Schade (geproduceerd door real time botsing impact analyses)
- Natuurgetrouwe rij eigenschappen van electrische wagens als de Prius, Insight, Hybrides en het laatste Tesla model
Voor mij als PC gamer is het nog steeds niet te begrijpen dat je een FPS kan spelen op een console...ossie1972 schreef: First- en third person games hebben mijn voorkeur: Battlefield BC & 1943, Call of Duty WAW & MWF 2 (met de beruchte airport level), Assassins Creed II, Uncharted, GTA IV and so on...
Jammer dat mijn PC niet meer helemaal up to date is om de laatste FPS'en te spelen. Zou graag CoD:MW2 spelenMaVaEe schreef:Voor mij als PC gamer is het nog steeds niet te begrijpen dat je een FPS kan spelen op een console...ossie1972 schreef: First- en third person games hebben mijn voorkeur: Battlefield BC & 1943, Call of Duty WAW & MWF 2 (met de beruchte airport level), Assassins Creed II, Uncharted, GTA IV and so on...
Wat voor een systeem heb je dan want MW2 is niet eens zo zwaar. Draait prima op mn 2 jaar oude macboob pro.GeoBem007 schreef:Jammer dat mijn PC niet meer helemaal up to date is om de laatste FPS'en te spelen. Zou graag CoD:MW2 spelenMaVaEe schreef:Voor mij als PC gamer is het nog steeds niet te begrijpen dat je een FPS kan spelen op een console...ossie1972 schreef: First- en third person games hebben mijn voorkeur: Battlefield BC & 1943, Call of Duty WAW & MWF 2 (met de beruchte airport level), Assassins Creed II, Uncharted, GTA IV and so on...
Jaja, als GT5 er echt komt deze zomer, zal er tegen het einde van het jaar wel een PS3 hier staan.
Onze sponsors