=> MaVaEe's BRG! <=
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Gaaf stickertje Maarten.
En wil Steph niet lid van onze club worden
Gelukkig mag je niet op zaterdag komen kijken
Annet
En wil Steph niet lid van onze club worden
Gelukkig mag je niet op zaterdag komen kijken
Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Dick,
Voor die leuke buurman, die wilde weten wat al die mini's voor zijn deur betekende?
Voor die leuke buurman, die wilde weten wat al die mini's voor zijn deur betekende?

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Clubman = R55Jean-Pierre schreef:Tering gaat iedereen spontaan over op de R56 of wat?![]()
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
He Maarten wat leuk dat er weer plannen zijn. Die groene kan je toch gewoon aan stephanie geven voor haar verjaardag?
Enne, niet te happig zijn morgen
Dat is niet goed voor je onderhandelingspositie tijdens het sluiten van de koop! 
Enne, niet te happig zijn morgen
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MINIchica
- Mod virus alert!

Bericht
Oh nee! Kijk ik even een paar dagen niet echt goed op het forum en dan zie ik dat je inmiddels het woord bij de daad gevoegd hebt!!!!
Van harte gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst! Zal vast een heel dik fietsje gaan worden
Supergaaf ook dat je dit allemaal zo snel hebt kunnen regelen en....ik zie hier ook een geheel nieuwe uitdaging voor je pa als 'NewMINIclub bank'
Je hebt ook PM by the way!
Van harte gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst! Zal vast een heel dik fietsje gaan worden
Je hebt ook PM by the way!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar dat happige is nu alleen hier op het forum hoor. Morgen heb ik mn pokerface op....
Hehe als ik de staatsloterij had gewonnen was dat inderdaad een optie geweest!Marcel Always Open schreef:He Maarten wat leuk dat er weer plannen zijn. Die groene kan je toch gewoon aan stephanie geven voor haar verjaardag?![]()
Enne, niet te happig zijn morgenDat is niet goed voor je onderhandelingspositie tijdens het sluiten van de koop!
Maar dat happige is nu alleen hier op het forum hoor. Morgen heb ik mn pokerface op....
Onze sponsors