Idd een goed idee!mushrop schreef:Misschin even langs de opticien gaan dan, want ik kan het prima lezen....![]()
Maar wordt een lekkere dikke bak Greg! Suc6 met wachten...
Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Olaf schreef:Idd een goed idee!mushrop schreef:Misschin even langs de opticien gaan dan, want ik kan het prima lezen....![]()
Maar wordt een lekkere dikke bak Greg! Suc6 met wachten...

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik vind da wel het mooiste zu! Al da pianolak met u flut* erop enzo

@fred: tuurlijk wel
Dat is geborstelde alu... is da ni goe?GeoBem007 schreef:Decoratieve lijsten in het zilver? Heb je geen zwart oid ter beschikking?
Klinkt dik bro.. Kan jij eigenlijk zelf ook BMW's bestellen of moet je daarvoor naar je collega's?

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie auto heb je samengesteld. Ben benieuwd naar het totaal als hij op je oprit staat!
Alu is een must weet je nogGregBem schreef:Dat is geborstelde alu... is da ni goe?GeoBem007 schreef:Decoratieve lijsten in het zilver? Heb je geen zwart oid ter beschikking?
Klinkt dik bro.. Kan jij eigenlijk zelf ook BMW's bestellen of moet je daarvoor naar je collega's?ik vind da wel het mooiste zu! Al da pianolak met u flut* erop enzo
![]()

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Piano heb ik echt nooit iets mee gehad... heb het liever wat sportief... wss dat er na een maand al wel carbon in komt mij kennende dusja
De banden heb ik deze week laten trekken op de velgen...
De achterste banden zijn beetje getrokken op de velg maar dat is wel sjiek!
Vooraan niet echt, net een heeeeeel klein beetje.
Achterwiel is echt een kanjer
kga voor een 330 moeten gaan als ik nog wil vooruit gaan denk
Na de flut* sneeuw tot weer eens gekeken voor de opleg naar een Xdrive 330d maar 8500€ vind ik weer teveel... zo kan je blijven opleggen... wel echt flut* dat ze de 325i wel in xdrive maken en de 325d niet...
Heb ondertussen een paar modjes binnen lol
ps... ik twijfel weer over de kleur... toch wit? of zwart...?
Diffje... (twijfel of deze zwart moet gespoten worden ofzo...)

Zwarte grille...

De banden heb ik deze week laten trekken op de velgen...
De achterste banden zijn beetje getrokken op de velg maar dat is wel sjiek!
Vooraan niet echt, net een heeeeeel klein beetje.
Achterwiel is echt een kanjer

Na de flut* sneeuw tot weer eens gekeken voor de opleg naar een Xdrive 330d maar 8500€ vind ik weer teveel... zo kan je blijven opleggen... wel echt flut* dat ze de 325i wel in xdrive maken en de 325d niet...

Heb ondertussen een paar modjes binnen lol

ps... ik twijfel weer over de kleur... toch wit? of zwart...?
Diffje... (twijfel of deze zwart moet gespoten worden ofzo...)

Zwarte grille...

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Greg, der rijd hier bij ons nen witte en geloof me, nen koppendraaier!!
Zeker met de juiste verlaging en velgen ga je een dikke kart hebben zo!!
Iedereen zit al 2 jaar te lullen dat nen witte een mode grill is maar ze blijven ze toch kopen dus ik zou zeker voor nen witte gaan

Iedereen zit al 2 jaar te lullen dat nen witte een mode grill is maar ze blijven ze toch kopen dus ik zou zeker voor nen witte gaan

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2jbcola schreef:Greg, der rijd hier bij ons nen witte en geloof me, nen koppendraaier!!
Iedereen zit al 2 jaar te lullen dat nen witte een mode grill is maar ze blijven ze toch kopen dus ik zou zeker voor nen witte gaan![]()
MINI Dubman '07 PureSilver

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ik zo kijk naar Maaij zijnde Z4 dan denk ik toch dat ik bij het Spacegrau moet blijven...
Heb ook wel mijn oog laten vallen op die vette wielen van de M3 GTR GTS... eens kijken of dat past...
Zwart is ook wel bruut op grijs...

Laatst gewijzigd door GregBem op 01 feb 2010, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal me ni verbazen als die velgen meer kosten dan uw BBS LM's en da ge een VIN nodig hebt van een M3 GTS om ze te bestellen..
Erg jammer van de Xdrive, ja.. Is er nu zelfs op de 320 geloof ik. Zag een test in een boekske ervan..
EDIT: jaja.. Xdrive op de 335i, 330d & i, 325i en de 320d.. Waar zit de logica?
Zag nochtans daarnet een 525d met Xdrive rijden!
Diff is superdik
Hebt ge dieje ni in carbon? 
Fred: Sinds Greg niet meer thuis woont, praten wij meer via forum & MSN dan wat anders
GTS bedoelt ge?GregBem schreef:Als ik zo kijk naar Maaij zijnde Z4 dan denk ik toch dat ik bij het Spacegrau moet blijven...Heb ook wel mijn oog laten vallen op die vette wielen van de M3 GTR... eens kijken of dat past...

Erg jammer van de Xdrive, ja.. Is er nu zelfs op de 320 geloof ik. Zag een test in een boekske ervan..
EDIT: jaja.. Xdrive op de 335i, 330d & i, 325i en de 320d.. Waar zit de logica?

Diff is superdik

Fred: Sinds Greg niet meer thuis woont, praten wij meer via forum & MSN dan wat anders

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
xdrive zit idd echt geen logica in want in de 5 gaat da wel idd!
deze diff bestaat OEM alleen maar van plastic spijtig genoeg... als ik dezelfde in carbon kan vinden ben ik wel verkocht idd ma de carbon OEM voor de 3 reeks is gewoon effen... hadden ze die van de 1 reeks maar voor de 3, die is pas vet!
Nja kzal eens opzoeken die velgen ma vrees idd dat ge daar ne VIN voor nodig zult hebben...GeoBem007 schreef:GTS bedoelt ge?GregBem schreef:Als ik zo kijk naar Maaij zijnde Z4 dan denk ik toch dat ik bij het Spacegrau moet blijven...Heb ook wel mijn oog laten vallen op die vette wielen van de M3 GTR... eens kijken of dat past...
Zal me ni verbazen als die velgen meer kosten dan uw BBS LM's en da ge een VIN nodig hebt van een M3 GTS om ze te bestellen..
EDIT: jaja.. Xdrive op de 335i, 330d & i, 325i en de 320d.. Waar zit de logica?Zag nochtans daarnet een 525d met Xdrive rijden!
Diff is superdikHebt ge dieje ni in carbon?
xdrive zit idd echt geen logica in want in de 5 gaat da wel idd!

deze diff bestaat OEM alleen maar van plastic spijtig genoeg... als ik dezelfde in carbon kan vinden ben ik wel verkocht idd ma de carbon OEM voor de 3 reeks is gewoon effen... hadden ze die van de 1 reeks maar voor de 3, die is pas vet!
Onze sponsors