In mijn hometown rijdt er een cooper rond met BBS RC velgen. 'K vind het niet mis, maar er zijn mooiere, elk zijn ding natuurlijk he. (BTW verdere specs van de mini, remus uitlaat, aero kit, kunststof onderdelen gespoten, verlaagd, aero spoiler ...

Beetje moeilijk te zien, maar volgens mij zijn dit BBS CV.. prima te krijgen in 4 x 100jschip schreef:Dat is de BBS RC. Is al een wat ouder type. Vooral veel onder BMW E36. In viergaats steek 100 lastig te vinden denk ik.Sid schreef:tis een BBS, maar weet geen type.xamie schreef:En weet iemand mischien welke velgen dit zijn:
http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/m ... sort=prijs
vind ik er ook mooi onder staan
Laat het ons maar weten (Breytons)Braspenning Racing schreef:Beetje moeilijk te zien, maar volgens mij zijn dit BBS CV.. prima te krijgen in 4 x 100jschip schreef:Dat is de BBS RC. Is al een wat ouder type. Vooral veel onder BMW E36. In viergaats steek 100 lastig te vinden denk ik.Sid schreef:
tis een BBS, maar weet geen type.
Als je Breyton's zoekt, kan ik je misschien op weg helpen met prijs indicaties. Wij hebben regelmatig Breyton velgen namelijk.
Op internet ook nergens te vinden. Ik heb google ook al geprobeert. Deze velgen kosten rond de 160 pond per stuk (17")MINIJCW schreef:op www.breyton.com kan je wat meer info vinden, maar kan deze velg nergens vinden
Alhoewel er deze op lijken, maar is 5 gaats
Onze sponsors