zelfs lessen gevolgd ook

Welke klas zat je Peter? en welke mentor? Ik had Harry Habraken, klas B1.peter schreef:nu wordt het eng.... Ik heb ook van 96 tot 98 de omgeving van driebergen/doorn/maarn onveilig gemaakt... Ik reed in een 85er Opel ascona en was (met mijn manke poot) de enige die van de hoge steeg naar de buntlaan mocht rijden en visa versa.mushrop schreef:Tsja, d'er zitten een hoop trieste gasten bij idd. Gelukkig heb ik destijds ( '96-'98 ) m'n volledige opleiding en alles er omheen zelf betaald. Ik reed toen ook een hele dikkebak....een 309GR uit 86MaVaEe schreef:Nee kom er elke dag 2x langsrijden...![]()
Maar ze kijken mij meestal minachtend aan omdat ik MINI rij terwijl zij in een auto van paps zn garage rond rijden.
Er zijn hier trouwens wel meer mensen die op de IVA gezeten hebben meen ik.![]()
En Peter? Ook IVA?
Let's do that.peter schreef:Harry habraken heb ik laatst nog bij Beek gezien voor een of andere Toyota prius test.
Ik heb A gedaan maar geen idee meer welke klas... Volgens mij was Smit onze mentor. Hij gaf motoren tecnniek en was adjunct directeur als ik het me goed herinner.
Inderdaad lekker off topic. Nieuw topic aanmaken en Berthil vragen om dit topic op te ruimen?
Onze sponsors