Het IVA topic..

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
coendek
Stoepsleutelaar

01 feb 2010, 19:56

heel wat feesten gehad van de Iva.. en HEEL vaak geweest :lol:

zelfs lessen gevolgd ook :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 20:01

peter schreef:
mushrop schreef:
MaVaEe schreef:Nee kom er elke dag 2x langsrijden... :mrgreen:
Maar ze kijken mij meestal minachtend aan omdat ik MINI rij terwijl zij in een auto van paps zn garage rond rijden. :wink:

Er zijn hier trouwens wel meer mensen die op de IVA gezeten hebben meen ik.
Tsja, d'er zitten een hoop trieste gasten bij idd. Gelukkig heb ik destijds ( '96-'98 ) m'n volledige opleiding en alles er omheen zelf betaald. Ik reed toen ook een hele dikkebak....een 309GR uit 86 :mrgreen:

En Peter? Ook IVA?
nu wordt het eng.... Ik heb ook van 96 tot 98 de omgeving van driebergen/doorn/maarn onveilig gemaakt... Ik reed in een 85er Opel ascona en was (met mijn manke poot) de enige die van de hoge steeg naar de buntlaan mocht rijden en visa versa.
Welke klas zat je Peter? en welke mentor? Ik had Harry Habraken, klas B1.

En Coen, wanneer heb jij er dan gezeten?

We kunnen wel een IVA topic starten...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 20:18

Harry habraken heb ik laatst nog bij Beek gezien voor een of andere Toyota prius test.

Ik heb A gedaan maar geen idee meer welke klas... Volgens mij was Smit onze mentor. Hij gaf motoren tecnniek en was adjunct directeur als ik het me goed herinner.

Inderdaad lekker off topic. Nieuw topic aanmaken en Berthil vragen om dit topic op te ruimen?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 20:25

peter schreef:Harry habraken heb ik laatst nog bij Beek gezien voor een of andere Toyota prius test.

Ik heb A gedaan maar geen idee meer welke klas... Volgens mij was Smit onze mentor. Hij gaf motoren tecnniek en was adjunct directeur als ik het me goed herinner.

Inderdaad lekker off topic. Nieuw topic aanmaken en Berthil vragen om dit topic op te ruimen?
Let's do that.

edit: heb in de kletshoek een IVA topic gemaakt: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=16525

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Het IVA topic..

01 feb 2010, 20:29

Omdat er blijkbaar veel (oud) IVA klanten hier ophet forum zitten, maar even een apart toc geopend.

Dus heb je op de IVA gezeten of zit je erop,meld je hier voor wat ouweh**rderij :mrgreen:

Ikzelf zat er van 96 tot 98, klas B1, mentor Habraken...

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 20:38

96 tot 98 niveau A, geen idee welke klas en Smit was de mentor.

Ik had een kamer in Doorn bij de oud brandweercommandant van Driebergen en zijn vrouw. Hun zoons waren de eigenaren van De reiziger in Driebergen en De notabelen in Doorn. Ik werd dus meteen overal met open armen ontvangen. :)
1e jaar reed ik met een ascona C 1.6 automaat en het 2e jaar met een platanen groene BMW 525e automaat van 1985.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 20:53

Om in dit topic maar even antwoord te geven op Woosh! :mrgreen:) (wjhoogduin) z'n vraag....

Ik ken de IVA, als DE ''auto''school..... Vroeger leek mij dat DE school voor mij, maar ik ben er uiteindelijk niet naartoe gegaan....

En Northwood ken ik van een vriend van mij die daar momenteel zit en ik ga bezoeken in Mei 8) Afgelopen week was daar ook een autoshow op de campus 8)

Die Laurens waar jullie het over hebben? Komt die oorspronkelijk uit Enschede? Laurens M..... misschien??
MaVaEe
Koeien-teller

01 feb 2010, 21:41

Hier in Doorn zien we eigenlijk geen mensen meer van de IVA in de kroeg. Wel meiden van de modeschool op donderdagavond! :mrgreen:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 21:42

Zou ik niet zo mee zitten :lol:
MaVaEe
Koeien-teller

01 feb 2010, 21:44

Doe ik ook niet hoor Sven maar dat zou wel een walhalla zijn voor jou! :lol:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2010, 21:45

Iig beter dan al die IVA-jongens......

Ook leuk, maar op een andere manier :P
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 feb 2010, 22:01

Jep ook oud Iva leerling. Inmiddels 2,5 jaar van school af.
IVA BMC (business management class)
coendek
Stoepsleutelaar

01 feb 2010, 22:14

MaVaEe schreef:Hier in Doorn zien we eigenlijk geen mensen meer van de IVA in de kroeg. Wel meiden van de modeschool op donderdagavond! :mrgreen:

ook daar paar mooie feestjes gehad!!! >) >) >)
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

01 feb 2010, 23:26

Hier iemand van die andere autoschool: HTS-Autotechniek @ Arnhem :wink:
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”