Het IVA topic..

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 feb 2010, 23:53

Sven schreef:Om in dit topic maar even antwoord te geven op Woosh! :mrgreen:) (wjhoogduin) z'n vraag....

Ik ken de IVA, als DE ''auto''school..... Vroeger leek mij dat DE school voor mij, maar ik ben er uiteindelijk niet naartoe gegaan....

En Northwood ken ik van een vriend van mij die daar momenteel zit en ik ga bezoeken in Mei 8) Afgelopen week was daar ook een autoshow op de campus 8)

Die Laurens waar jullie het over hebben? Komt die oorspronkelijk uit Enschede? Laurens M..... misschien??
Ken je die ook heel toevallig? Z'n papa is tandarts right? Zat namelijk tegelijk met Willem maar ook met Laurens in de States dus vandaar.

Heb hier ergens nogwel een paar filmpjes van z'n 5 serie...
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2010, 02:39

Zoooo, de wereld is idd klein! :lol: Wat een toeval.

Jep die ken ik wel! Heb hem al een tijd niet meer gezien/gesproken en geen idee wat ie tegenwoordig uitspookt.... Jij/jullie?

Mooie kerel! Die Beemer had ie uit de states meegenomen toch? Nooit gezien :wink:
jvdm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

02 feb 2010, 09:18

Schuldig!

'05-'07 en dan nog Northwood..

evenals Willem en Arjan!
MaVaEe
Koeien-teller

02 feb 2010, 09:44

Kennen jullie dan ook Dhr Hagenbeek van de IVA? Die gaf Nederlands op mijn middelbare school en gaf les op de IVA... :s
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2010, 10:55

quattro gmbh schreef:Haha Habraken die gek van elektrotechniek met zijn prius. Smid was mijn mentor, wel een echte goede kerel.
In mijn tijd reed Habraken een Camry. Op de laatste schooldag hebben we daar nog vakkundig de Panda van een maatje van me achterin geboord Habraken kon gewoon verder met de Camry, de Panda was total-loss :mrgreen: .
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

02 feb 2010, 10:59

Ik ken Habraken wel. Niet veel les van gehad, af en toe zo'n inval lesje..
maar die vent is wel goed ontspoort..
toen wij daar zaten had hij zo'n Lexus coupe.. en heeft hij z'n emblemen laten vergulden.. :s

En iedere dag maar doen alsof hij goed kon rijden door even een slip te trekken met dat ding, wat natuurlijk niet moeilijk is met zo'n achterwiel aangedreven japanner.. :p
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 feb 2010, 11:09

wjhoogduin schreef:Ik ken Habraken wel. Niet veel les van gehad, af en toe zo'n inval lesje..
toen wij daar zaten had hij zo'n Lexus coupe.. en heeft hij z'n emblemen laten vergulden.. :s

En iedere dag maar doen alsof hij goed kon rijden door even een slip te trekken met dat ding, wat natuurlijk niet moeilijk is met zo'n achterwiel aangedreven japanner.. :p
Hij had nog een grijze Camry ;), Op het laatst natuurlijk zo'n elektro mobiel
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

02 feb 2010, 11:27

Aantje schreef:
wjhoogduin schreef:Ik ken Habraken wel. Niet veel les van gehad, af en toe zo'n inval lesje..

Hij had nog een grijze Camry ;), Op het laatst natuurlijk zo'n elektro mobiel
blijkbaar verdrongen >)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 feb 2010, 19:22

MaVaEe schreef:Kennen jullie dan ook Dhr Hagenbeek van de IVA? Die gaf Nederlands op mijn middelbare school en gaf les op de IVA... :s
Zeker, was mijn mentor het laatste jaar. Hij kwam heel streng over, maar was een goede vent.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2010, 19:46

Hagenbeek heb ik gehad voor nederlands. Grote, stevige vent met grijs haar en een grijs baardje.
Habraken reed inderdaad met een Camry. Wie was nou ook alweer die Citrofiel?

Menigmaal met wielen los over de Arnhemse bovenweg gegaan richting Doorn... Dan na de begraafplaats linksaf het bos in richting Maarn.

Met mijn Ascona was het zelfs zo erg dat ik op het parkeerterrein net voorbij de kantine/restaurant expres botste met een andere klasgenoot met zijn BX. Mijn voorbumper brak af omdat die BX er bovenop stond en vervolgens reed ik over mijn eigen bumper heen... Kon allemaal niet gek genoeg! :mrgreen:
MaVaEe
Koeien-teller

02 feb 2010, 19:50

Haha klopt ja. Hij was de enige Nederlands leraar die mij heeft kunnen betrappen op het van internet halen van mijn boekverslagen! :lol:
Afbeelding
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 feb 2010, 20:07

peter schreef:Hagenbeek heb ik gehad voor nederlands. Grote, stevige vent met grijs haar en een grijs baardje.
Habraken reed inderdaad met een Camry. Wie was nou ook alweer die Citrofiel?

Menigmaal met wielen los over de Arnhemse bovenweg gegaan richting Doorn... Dan na de begraafplaats linksaf het bos in richting Maarn.

Met mijn Ascona was het zelfs zo erg dat ik op het parkeerterrein net voorbij de kantine/restaurant expres botste met een andere klasgenoot met zijn BX. Mijn voorbumper brak af omdat die BX er bovenop stond en vervolgens reed ik over mijn eigen bumper heen... Kon allemaal niet gek genoeg! :mrgreen:
Was dat niet Lidner (leraar recht), die citrofiel?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2010, 21:00

Volgens mij niet want die heb ik nooit gehad voor recht. Ik had Vester voor recht.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2010, 21:37

Die Citrofiel was chassisleraar, ben z'n naam even kwijt...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2010, 22:53

mushrop schreef:Die Citrofiel was chassisleraar, ben z'n naam even kwijt...
De Bruin of zoiets?

Terug naar “Kletshoek”