Ha Ton,
Spullen zijn binnen?....goed nieuws!
Zaterdag zou voor mij kunnen...s'morgens eerst even naar Beek autotuning in Den Haag voor de testbankdag part 2, maar dat begint om 10.00 uur....kan daarna meteen doorrijden naar waalwijk...
Ben er misschien niet precies om 13.00 uur, maar hoogst waarschijnlijk zijn er nog meer liefhebbers aanwezig, kan dan toch wel achteraan aanschuiven??
Group Buy veerpootbruggen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Die had je er toch onderzitten?Berthil schreef:Ik zou graag komen, altijd leuk om elkaar weer even te zien, maar kan zelf helaas die zaterdag niet. Ik stuur nog wel even een PB-tje wanneer we dan misschien de onderste strutbrace er op kunnen zetten.
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Heel goed nieuws. Laatste dag van mijn vakantie. Komt perfect uit. Ik ben er om 1300.
Gr. Franky2006
Gr. Franky2006
** The sky is the limit **
- emillio
- Be Mini
Bericht
Ik zal er ook zijn tijdens de testbankdag, maar dat zal toch niet de hele dag zijn?
Ik heb hierboven al aangegeven dat ik er waarschijnlijk na 13.00 uur wel kan zijn in Waalwijk...misschien dat er dan voor ons een ander slachtoffer op de brug kan bij Ton?
Ik heb hierboven al aangegeven dat ik er waarschijnlijk na 13.00 uur wel kan zijn in Waalwijk...misschien dat er dan voor ons een ander slachtoffer op de brug kan bij Ton?
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Copy that Emillio!emillio schreef:Ik zal er ook zijn tijdens de testbankdag, maar dat zal toch niet de hele dag zijn?

Save a tree, eat a beaver

- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
ik ben er om 1300.....maar zolang heeft ton niet nodig denk ik om ze erop te zetten..
gr. Franky2006
gr. Franky2006
** The sky is the limit **
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik denk het ook niet, ik was zonder brug welgeteld 5 minuten kwijt met het monteren van de onderste en 3 minuten voor de bovenste. Met een brug zal het ietwat langer duren (oprijden/ afrijden) en dan een 10 minuutjes afstellen.Franky2006 schreef:ik ben er om 1300.....maar zolang heeft ton niet nodig denk ik om ze erop te zetten..
gr. Franky2006
iDD
Onze sponsors