kwam dit tegen op een ander forum.zou misschien best wat kunnen zijn om een stukje plaatwerk te buigen achter de wielkastranden.dan kunnen we naar de 10j 16" of 9x17 zonder camber dan
zou het wel laten doen en niet zelf een tangetje kopen om de boel te verbuigen Normaal rollen ze de wielkasten gewoon uit maar bij mini heb je ook nog die kunstof randen
o als ik die tang zou hebben zou ik het best aan durven hoor.ik heb er wel is aan gedacht om een stuk eraf te slijpen en de kunstofranden op de een of andere manier een cm hoger te plaatsen ofzo door een ander plastic lasje erop te maken waar je de klipjes in schuift(voor de mensen die dit al is hebben uit gezocht die weten waar ik het over heb )maar het probleem is dan dat je ruimte aan de onderkant overhoud omdat je hem hoger plaatst.misschien ook plasticlassen.de meeste bredere wielkastranden op een mini die ik tot nu toe gezien heb vind ik niet geslaagt.
ja dat ken ik ook maar die dingen zijn wel wat duurder als van degene in de begin post.het probleem bij mini zijn de plastic wielkastranden daar kan je niks meer.het is meer voor het body panel eronder zodat je je banden niet aan gort snijd.
thx voor je post in ieder geval