Had het net gevonden ja, thanks . Van mijn one was ik het danig gewoon geworden dat ik het met mijn ogen toe kon doen. Bij de r56 komt er net wat meer werk bij.
Pilots geven een mooi licht, morgen es aanzien met de koplampen aan . Ineens ook andere nummerplaathouder geplaatst. Niet de meest boeiende mods maar je moet ergens beginnen niewaar
Net als met de JCW scuttles die ik geplaatst heb... mijn vriendin heeft het nog niet eens gezien. Achteraf zie ik ook niet een grote verandering.
Die Pilot lampjes moet ik ook nog eens steken, die er nu in zitten zijn icm xenon iets te mat.
Merk trouwens met xenon weinig verschil of mistlampen aan/uit zijn. Ooit wel een keer (met gewoon halogeen) zo een erge mist meegemaakt dat ik gewoon licht uitschakelde en enkel met stadslichten en mistlampen reed. Gewone verlichting werd teveel weerkaatst.
Danke heren , verlaging is iets waar ik echt naar uitkijk, maar eerst maar weer wat sparen... Binnenkort maar die spacers es gaan halen
m4TTi, led's in voor de nummerplaatverlichting vind ik dan weer zo vloeken met de rode achterlichten, persoonlijk vind ik amber/rood mooier samen gaan. Moet wel nog witte knipperlichten steken achteraan en aan de zijverlichting, die in de koplampen wil ik zo houden, zorgt voor wat kleur aan de voorkant