Hallo Mini-fans!
Ik ben Sandra, en ongeveer 20 jaar geleden zag ik voor het eerst een Mini en was gelijk verkocht! Later wilde ik ook een Mini, dat heb ik altijd in mijn hoofd gehad.
Nu is het eindelijk zover! Eerst goed rondgeneusd op marktplaats en al snel was de keus gemaakt. Maandag een proefrit gemaakt met een Mini die in de buurt te koop stond en dinsdag de Mini, een Cooper S uit 2006, opgehaald uit Groningen. Ik ben er echt superblij mee. A dream come true!
Tot gauw!
Sandra
Even voorstellen: Sandra
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Sandra,
Welkom hier,en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Ik ben deze Mini nog nooit tegen gekomen in Groningen en omgeving.
Welkom hier,en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Ik ben deze Mini nog nooit tegen gekomen in Groningen en omgeving.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Mini-mouse
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi,
Dat komt omdat de eigenaar (uit Sappemeer) hem pas 3 weken had en er toen achterkwam dat 'ie toch te klein was als gezinsauto.
Daarvoor kwam hij uit Tilburg.
Dus het kan kloppen dat je 'm niet bent tegengekomen.
Groetjes!
Dat komt omdat de eigenaar (uit Sappemeer) hem pas 3 weken had en er toen achterkwam dat 'ie toch te klein was als gezinsauto.
Daarvoor kwam hij uit Tilburg.
Dus het kan kloppen dat je 'm niet bent tegengekomen.
Groetjes!
- Black_Devil
- Mod virus alert!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toch heb ik deze al een tijdje op internet zien staan.....
Welkom hier Sandra, echt een heel mooie PW S! Veel veilige km's gewenst.
We zijn hier trouwens dol op veel foto's
Welkom hier Sandra, echt een heel mooie PW S! Veel veilige km's gewenst.
We zijn hier trouwens dol op veel foto's

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hoi Sandra,
Welkom hier en dat we jou en je mini maar eens bij een meet mogen ontmoeten.
Mooie mini hoor.
Annet
Welkom hier en dat we jou en je mini maar eens bij een meet mogen ontmoeten.
Mooie mini hoor.
Annet

- Mini-mouse
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi Wall-e,
het is idd Pepper White, hij lijkt op de foto veel witter hè? Komt denk ik door de combi sneeuw en schaduw.
Vanmiddag wordt 'ie weer gewassen en ga ik er een paar foto's van maken. Wordt vervolgd...
Iedereen trouwens bedankt voor het warme welkom op het forum!
Groetjes,
Sandra
het is idd Pepper White, hij lijkt op de foto veel witter hè? Komt denk ik door de combi sneeuw en schaduw.
Vanmiddag wordt 'ie weer gewassen en ga ik er een paar foto's van maken. Wordt vervolgd...
Iedereen trouwens bedankt voor het warme welkom op het forum!
Groetjes,
Sandra
Onze sponsors