marss/PW CooperS!!!!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ BlonT;
@ MAO; Korte antenne had ik al, maar met een laag sneeuw, heb ik die over het hoofd gezien. Kaduuk!! Vind deze antenne wel lekker eigenwijs. Grotere remschijven heb ik al ... R56 S remmen+schijven ... passen net in de 16", dus die vullen de 18" best goed op
. Tenslotte het S-je, tsja, als ik die al ga kleuren, worden ze zwart.
@ Mitchell; de Nederlandse versie en Engelse versie ijn ook verkrijgbaar ... is dat niet s om bij de KMA op te hangen
@ Mac MINI; duhhh, natuurlijk!!
marss

@ MAO; Korte antenne had ik al, maar met een laag sneeuw, heb ik die over het hoofd gezien. Kaduuk!! Vind deze antenne wel lekker eigenwijs. Grotere remschijven heb ik al ... R56 S remmen+schijven ... passen net in de 16", dus die vullen de 18" best goed op

@ Mitchell; de Nederlandse versie en Engelse versie ijn ook verkrijgbaar ... is dat niet s om bij de KMA op te hangen

@ Mac MINI; duhhh, natuurlijk!!

marss
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
..
Gr Geer
Nothing fancy , maakt niet uit ben benieuwdmarss schreef:Nothing fancy, gewoon een nieuw wintervelg projectje .... maar das voor volgende winter!!
marss

Gr Geer
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de winterbanden er onderuit gegooid en de zomerbanden er onder.
Zoals bekend ... MOMO's 18" met een 5 mm spacer ....
daarnaast mijn "winter"-DL's eraf gehaald en mijn "zomer"-DL's gemonteerd met de MINI-kapjes. De zwarte DL's waren door 1 winter behoorlijk aangetast. Veel steenslag en wellicht pekel, waardoor de zwarte lak los kwam. Komende zomer herstellen en volgende winter weer monteren ...

Tenslotte mijn wintermatten eruit gegooid en mijn nieuwe matten erin ...

Laat de zon maar schijnen!!
marss
Zoals bekend ... MOMO's 18" met een 5 mm spacer ....

daarnaast mijn "winter"-DL's eraf gehaald en mijn "zomer"-DL's gemonteerd met de MINI-kapjes. De zwarte DL's waren door 1 winter behoorlijk aangetast. Veel steenslag en wellicht pekel, waardoor de zwarte lak los kwam. Komende zomer herstellen en volgende winter weer monteren ...

Tenslotte mijn wintermatten eruit gegooid en mijn nieuwe matten erin ...

Laat de zon maar schijnen!!
marss
Onze sponsors