smetje's Clubman S THE END

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jan 2010, 17:03

@Smetje

Die ad op ebay is een ''sofort-kaufen'' actie, dit houdt in dat je ze voor die prijs kunt kopen :wink: Dus niet opbieden.....

Ook kun je een ''preis vorschlagen''. Dit houdt in dat je een prijsvoorstel kunt doen aan de verkopen, hij kan dan akkoord gaan of niet.

Betekent dus dat de verkoop ze voor iets minder dan die 800 ook misschien wel wegdoet.
In praktijk vaak bij duitsters, gaat er niet veel af..., maar misschien heb je geluk en wil ie ze voor 800 wel opsturen naar Belgenland :lol:

Je kunt hem natuurlijk ook een mailtje sturen met de vraag wat verzenden naar Belgie kost en dan meteen vragen of ie niet een leuke prijs wil maken/uiterste prijs vragen :wink:

Succes!
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jan 2010, 20:25

thx sven, we gaan het eens bekijken :wink:
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2010, 08:21

mezelf terug gevonden op de site van beek, wist wel niet dat ik met een r53 reed :mrgreen:

[web]http://www.minispeed.nl/product.php?id=299&cat=38[/web]
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2010, 11:50

haha, foutje :mrgreen:

BTW, thanks for the karma, zag het gister pas :wink:
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2010, 14:13

Sven schreef:haha, foutje :mrgreen:

BTW, thanks for the karma, zag het gister pas :wink:
youre welcome :wink:
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2010, 16:27

Vandaag minder leuk nieuws :?

De mini ging normaal vanochtend bij de dealer omdat mijn verwarming niet meer ging, maar ben er niet meer op eigen houtje geraakt.
Toen ik de kindjes naar school voerde hier 10min vandaan begon het signaal van een te warme motor te branden. Ben nog heel kalmpjes naar huis gereden en dan naar de dealer gebeld, die zeiden me dat ik zeker niet meer mocht rijden en dat ik naar mini assistance moest bellen.
De mannen dan maar gebeld en dan zijn ze de mini komen takelen zodat hij bij de dealer kon afgezet worden.
Heb vlug nog eens gekeken naar het koelvloeistofreservoir en die was volledig leeg :shock: mini is vorige week nog op onderhoud geweest.

Ik rij nu rond met een opel meriva als vervangwagen, rijd als een bestelbus :s

Hopelijk woensdag de mini weer volledig in orde:
- koelingvloeistof waar naartoe?
- verwarming herstellen
- nieuwe sensors op remmen zodat foutmelding weg gaat
- kijken of remblokken goed zitten want er sleept constant iets vooraan

voel me eenzaam zonder mini :'(
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2010, 16:44

Als de verwarming het niet meer doet is dat meestal een teken dat de koelvloeistof niet meer door de verwarming gaat en dus op is. Dus je probleem met de verwarming is zo opgelost. Nu maar hopen dat er niks beschadigd is door rijden met hete motor :( .

Succes
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2010, 17:48

verwarming ging al sinds vorige week niet meer maar de te hete motor heb ik pas nu en heb hem na 5min langs de kant gezet. hoop dus dat ik er in tijd bij was
GreyCooperS
Forum Junky

08 feb 2010, 22:30

he kerel,

vervelend nieuws...hoop dat ze het snel kunnen fixen en je weer snel kunt rijden :|

Succes man!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2010, 22:32

gelukkig was / ben je er op tijd om erger te voorkomen, maar leuk ist zeker niet... helemaal je nu zonder zit... hopelijk issie snel weer terug...!!
m4TTi
Be Mini
Be Mini

08 feb 2010, 22:40

smetje schreef:Vandaag minder leuk nieuws :?

De mini ging normaal vanochtend bij de dealer omdat mijn verwarming niet meer ging, maar ben er niet meer op eigen houtje geraakt.
Toen ik de kindjes naar school voerde hier 10min vandaan begon het signaal van een te warme motor te branden. Ben nog heel kalmpjes naar huis gereden en dan naar de dealer gebeld, die zeiden me dat ik zeker niet meer mocht rijden en dat ik naar mini assistance moest bellen.
De mannen dan maar gebeld en dan zijn ze de mini komen takelen zodat hij bij de dealer kon afgezet worden.
Heb vlug nog eens gekeken naar het koelvloeistofreservoir en die was volledig leeg :shock: mini is vorige week nog op onderhoud geweest.

Ik rij nu rond met een opel meriva als vervangwagen, rijd als een bestelbus :s

Hopelijk woensdag de mini weer volledig in orde:
- koelingvloeistof waar naartoe?
- verwarming herstellen
- nieuwe sensors op remmen zodat foutmelding weg gaat
- kijken of remblokken goed zitten want er sleept constant iets vooraan

voel me eenzaam zonder mini :'(
Dat noemen ze Mini assistance... je laten rondrijden in een Opel Meriva :(

duim met je mee!
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2010, 09:37

mini/bmw werkt hier samen met touring en die werken dan weer samen met opel blijkbaar.
hopelijk is ie morgen genezen en kan die opel met zijn unieke wegligging snel terug waar ie hoort namelijk eenzaam op een verlaten parking :D
jbcola
Brugse zot

09 feb 2010, 10:13

:(
m4TTi
Be Mini
Be Mini

09 feb 2010, 10:57

smetje schreef:mini/bmw werkt hier samen met touring en die werken dan weer samen met opel blijkbaar.
hopelijk is ie morgen genezen en kan die opel met zijn unieke wegligging snel terug waar ie hoort namelijk eenzaam op een verlaten parking :D
Been there, done that! :P
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2010, 12:16

Waarschijnlijk was je koelvloeistof dus al ruim een week erg laag. Gek dat er nergens een lampje gingg branden enzo. Anyway hopen dat je mini snel weer in TOPVORM is en dat je die SLOPEL snel mag inleveren zolang ie nog op zijn wielen staat en niet op zn dak ligt.

Groeten

Terug naar “Show your ride”