Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396
- maus105
- Bonkey
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een gruwelijk dikke Mini zo zeg
!!!!
Echt een bruut ding
Staat echt super dat schroefsetje
Geer

Echt een bruut ding

Staat echt super dat schroefsetje

Geer
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er goed uit, verlaging doet veel 
Het val me wel op dat de Cobra's nogal hetzelfde er uit zien als de AST schokbrekers van Hans?

Zelfde knopje bovenaan op de voorste schokbrekers, verdikking op dezelfde plaatsen en bumpstops hetzelfde. Alleen andere kleurtjes.
Alleen heeft de achterste schokbreker nu verstelling onder maar die van Hans waren proefexemplaren en wellicht heeft AST intussen bijgeleerd

Het val me wel op dat de Cobra's nogal hetzelfde er uit zien als de AST schokbrekers van Hans?

Zelfde knopje bovenaan op de voorste schokbrekers, verdikking op dezelfde plaatsen en bumpstops hetzelfde. Alleen andere kleurtjes.
Alleen heeft de achterste schokbreker nu verstelling onder maar die van Hans waren proefexemplaren en wellicht heeft AST intussen bijgeleerd

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
DUDE WAT IS DIE GAAF!!!
vet jaloers hierzo!!

vet jaloers hierzo!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Berthil ze zijn echt heel anders, heb ze vandaag van dichtbij bekeken. Ik ben wel benieuwd welke (grote) fabrikant hier achter zit.Berthil schreef:Ziet er goed uit, verlaging doet veel
Onze sponsors