Ziet er wel mooi uit zo op de foto's Denk dat er rond de 2000 euro max aan bpm bij komt en in sommige gevallen wil het nog wel eens schelen als je de auto door eu import laat keuren , die passen weer truckjes toe dat de bpm lager uitvalt maar je moet eu import natuurlijk ook betalen dus moet je ff vergelijken of je het zelf zou doet of eu import.
Tja, Apeldoorn, er bestaat geen grotere oplichtingsstad dan Apeldoorn!! Een vriend en collega hebben in Apeldoorn al eens een auto gekocht met boekjes en al. Wat bleek een ruime tijd later, de boekjes waren netjes ingevuld maar gecorrigeerd met pen. Als dit zo is, wordt je genaaid! Bij mijn collega was dit niet het geval maar achteraf na een half jaar nog eens de boekjes te bestuderen, hoorde de boekjes helemaal niet bij de auto! Gewoon van een andere totallosse of zo erbij gedaan. Alles controleren bij die gasten. Waarschijnlijk komen er een paar honderd aan afleverkosten bij. De prijs is wel heel erg aantrekkelijk maar doorgaans, en dat kan Spenki beamen, is dit een (te) erg scherpe prijs...
Succes en we horen graag hoe het is afgelopen...althans, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Mocht het niets worden, heb ik een mooie S voor je klaar staan...
voor een €2000 minder!!...voor dit geld kan je heel wat verbouwen aan mijn S....