Wat is het verhaal met die ''beugeltjes'' (die twee hoeken zeg maar: L) met het monteren van de aero-voorbumper?
Ik heb het idee dat hij te laag hangt... Er zit een goede 1,5 tot 2cm ruimte tot aan de motorkap (alleen op de hoeken bij de wielen, bij de grill hangt hij wél goed...)
Aero voorbumper hangt te laag
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aero voorbumper hangt te laag
Laatst gewijzigd door Sid op 09 okt 2006, 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De hoeken kun je omhoog schuiven als je de schroef loodrecht op de bumper binnen in de wielkast los maakt. Ik heb zelfs het plastic onder de schroef wat uitegdremeld zodat deze hoekjes nog wat hoger kunnen.
De middelste twee openingen van de Aero voorbumper heb ik in de hoogste stand vastgeschroefd.
De 4 clips die in het aluminium vallen voor de radiator liggen er bij mij op. Ik heb daar een klein gaatje ingeboord en met tie-wraps vastgemaakt aan het aluminium.
De motorkap kan zo een halve cm hoger terwijl de voorbumper nog steeds mooi aansluit, ruimte die hard nodig is onder de motorkap
De middelste twee openingen van de Aero voorbumper heb ik in de hoogste stand vastgeschroefd.
De 4 clips die in het aluminium vallen voor de radiator liggen er bij mij op. Ik heb daar een klein gaatje ingeboord en met tie-wraps vastgemaakt aan het aluminium.
De motorkap kan zo een halve cm hoger terwijl de voorbumper nog steeds mooi aansluit, ruimte die hard nodig is onder de motorkap

Onze sponsors