biermagnaat schreef:Wel jammer om dat nu te doen! Ritje naar huis en hij is weer smerig!
not true juist met dit weer is het goed omdat a je lak beter beschermd is en b omdat hij wel vies wordt maar zn glans wel blijft behouden en c het wast een stuk makkelijker vaak
thx, idd die teflon beschermt de lak, de glans blijft, en dat kuisen man, vuil hecht precies nimeer, kuist nu zo makkelijk, en dat is wel leuk nu ik elke week men auto kuis... met dit k*t weer
Hier ook maar even laten weten, er is ook nog een crew/dogcab bij gekomen
mss vandaag, maar waarschijnlijk morgen ga ik hem halen ...
Het is een Passat 1.9 tdi tiptronic geworden van ne maat van mij, alles staat er op behalve een open dak, zitten ook redelijk wat extra's op van o.a. de Passat W8... Nooit echt ne Passat mens geweest, maar ben voor deze gevallen gelijk nen baksteen
Belangrijkste opties zijn Navi, Xenon, pdc, volledig elektrisch recaro interieur, zetelverwarming, auto airco, zelfdimmende binnenspiegel, 18 inch phaeton velgen, R32 stuur, getinte ruiten, ipod aansluiting ...
vergeet een hoop...
Hier enkele pics...
Hier nog enkele van het Recaro interieur, in E90/E92 M3 leder
Net ff de papieren gaan halen en de verzekering inorde gemaakt, morge vroeg opstaan en naar kontich bollen voor mijn platen
hier enkele pics met de 18 inch winter rims, en ook nog in keuring modus vooraan de 19 inch porsche velgen heb ik er dus niet bij gekocht, na skieverlof komen er nog zomer velgen op, weet nog niet de welke...