ik ga in de zomer per auto de westkant van Amerika ontdekken

Dank alvast!!
Groet Menno
Het plan is om in 23 dagen ongeveer het bekende driehoekje in het westen te maken. Wel alles op eigen houtje, want de hotels bij een georganiseerde trip vond ik wat minder.. Maar mijn vriendin en ik starten is LA, kustweg omhoog naar SF, van daar via de mooie parken zoals Yosimite naar Vegasquattro gmbh schreef:Afgelopen zomer was dat ook mijn plan. Daar een Tomtom kopen, Bestbuy had toen al voor 99 dollar een basis tomtom. Echter zat in de huurauto een navi terwijl ik dat niet aangegeven had en dus niet voor betaald heb
Westkust is gaaf! Wat is het plan ?
Berthil schreef:
Een gehackte kaart kan misschien ook maar voordat alles werkt ben je een paar dagen en ergernis verder. Dan kan je beter wat roodband smeren in die tijd en ben je onder de streep sneller klaar en goedkoper uit
Nee hoeft niet.Menno schreef:Moet ik dan niet mijn internet aan hebben staan daar?ricktolboom schreef:of download gratis kaarten van usa op je iphone?
even ervanuitgaand dat de hele wereld tegenwoordig iphone heeft..
Want dan kost het nog bakken geld toch??
Ja die heb ikMaVaEe schreef:Nee hoeft niet.Menno schreef:Moet ik dan niet mijn internet aan hebben staan daar?ricktolboom schreef:of download gratis kaarten van usa op je iphone?
even ervanuitgaand dat de hele wereld tegenwoordig iphone heeft..
Want dan kost het nog bakken geld toch??Maar heb je een iPhone? En is die gejailbreaked?
Onze sponsors