Even off topic maar ik zag net op You Tube Sieneke die
naar Oslo gaat.
Eerlijk gezegd; het blijft wel hangen en geraakt echt niet uit je kop.
Waar halen ze het toch (al ben ik ook niet aan Eurosong) om dit lied
te laten deelnemen.
Voorstander, tegenstander?
PS Belgie zal het waarschijnlijk niet beter doen.
Pascal.
Sieneke
- ramona
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
We draaien al jaren niet meer mee, dus we gooien het roer dit jaar helemaal om. we gaan het helemaal anders doen! hip! bij de tijd! modern! we gaan heel europa verrassen en in ieder land een nummer 1 hit scoren! en daarom....rapapapapapa: huren we vader abraham in...
en dan laten we het zingen door een meisje, die met alle respect er uit ziet alsof ze de kleren van haar moeder aan heeft. arm kind wordt neem ik aan iedere dag gepest en zo niet, dan verbaast me dat echt.
oh, en dan laten we haar coachen door de grootste zangeres die nederland kent. een weergaloze superster die niet uit de top 10 te slaan is: marianne weber...
ik geef niets om dj tiesto, maar moet hij niet een liedje maken? vind de rest van de wereld misschien wel leuk..
en dan laten we het zingen door een meisje, die met alle respect er uit ziet alsof ze de kleren van haar moeder aan heeft. arm kind wordt neem ik aan iedere dag gepest en zo niet, dan verbaast me dat echt.
oh, en dan laten we haar coachen door de grootste zangeres die nederland kent. een weergaloze superster die niet uit de top 10 te slaan is: marianne weber...
ik geef niets om dj tiesto, maar moet hij niet een liedje maken? vind de rest van de wereld misschien wel leuk..
- Pascal R
- 4 op een rij!
Bericht
Als je vanuit Aalter komt is het aan de grot naar links en de eerste straat terug links.
Als het u past , kom maar eens af.
Ik zie op uw website waar je zit in Kleit .Tof.
Ik zag uw MINI vanmiddag toen ik naar de Spar ging staan voor de etalage.
Pascal.
Eikenlaan 8 in Maldegem Kleit ook aan de mariagrot.smetje schreef:ik vond het lachen, had over de show gehoord op q-music.
hey wie weet slaat het wel aan, echte hollandse klompenkaasmuziek :mrgreen:
@ pascal: waar woon je ergens in maldegem? ik heb een vastgoedkantoor in de kleitkalseide aan de mariagrot
Als je vanuit Aalter komt is het aan de grot naar links en de eerste straat terug links.
Als het u past , kom maar eens af.
Ik zie op uw website waar je zit in Kleit .Tof.
Ik zag uw MINI vanmiddag toen ik naar de Spar ging staan voor de etalage.
Pascal.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nederland is toch nummer 1 op DJ-gebied?
Nou laten we er dan aan deelnemen met iets waar we de beste in zijn...

"We've got a thing that's called...MINI love"
Eens!!ramona schreef:

Nou laten we er dan aan deelnemen met iets waar we de beste in zijn...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, als we dit jaar niet winnen dan vreet ik m'n schoenen op....

mss maken we met deze meer kans:
of deze, ook lekker:

mss maken we met deze meer kans:

of deze, ook lekker:
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors