Ik heb het niet zo voor hdr, maar dikke foto man! Die eerste is echt goe gelukt. Nu niet zeiken over nieuwe mods ofzo, gewoon snel een shoot houden als em gewassen is (of vuil, maakt niet uit )
Locatie viel mee, beetje anders dan verwacht maar toch een paar leuke pics geschoten.
Mss eens terugkomen als de sneeuw weg is
Hier zijn de picca's.. Mijn Sigma 10-20 heeft blijkbaar soms wat last om scherpe foto's te maken, dus sommigen hebben het niet gehaald! En uit de hand bracketing geeft geen super resultaat.. Heb ze wel zo goed als allemaal weer door de HDR-molen gehaald, al dan niet met een 'dramatisch' effect!
Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 12 feb 2010, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet daarvoor bracketing doen. Eigenlijk een foto (bij Canon 3, andere merken kunnen meer doen denk ik, hangt ook van je shots/second af) meerdere keren trekken op verschillende exposures.
Die voeg je samen met een programma als Photomatix (heel goed voor, kan je ook in PS doen maar das minder einfach) en je prult met wat sliders et voila
Jan (parklaneworks) doet het (HDR, bracketing) om een véél nettere foto te krijgen (en niet zozeer het effect zoals bij mij), maar daar heb je zeker een statief voor nodig