Ben helemaal nieuw in het Mini wereld maar sinds kort lopen verdiepen in de Cooper S en er toch wel gecharmeerd van geraakt. Dit komt doordat ik al een paar jaar geleden heb mee mogen rijden in een Cooper S en dat was toch erg leuk, zo mooi geluid en zo licht, echt een beleving om mee te rijden.
Moet wel zeggen dat ik nu helaas nog geen Cooper S heb maar hoop over een half jaartje er genoeg geld voor te hebben.
Ik ben dus Martin en woon in omgeving Utrecht en ben 21 lentes jong

Op het moment rijd ik in een Volkswagen Corrado, ook echt een hobby voor mij en al aardig wat centjes ingepompd. hehe. Ga jullie niet vervelen met specs dus maar wat foto's ervan.

De zwarte velgen zijn al weer verkocht en deze liggen nu te wachten op de zon!

Maarja deze wil ik dus graag verkopen en voor een mini gaan, helaas heb ik de auto dagelijks nodig dus moet zeker weten wat gelijk kopen, bijvoorbeeld de corrado inruilen voor een cooper s met bij betaling.
Ik heb nog niet echt een idee naar wat voor Coopers er zijn , had al wel iets opgepakt van nieuw en oud type maar ik zal dit forum maar eens goed doorlezen.
Er staat hier en op marktplaats iig al wel 1 hele leuke Cooper s te koop
http://link.marktplaats.nl/319203563
Goede basis voor mij en weinig aan te doen om hem mijn eigen smaak te geven, maar helaas ook al ruil ik de corrado erop in heb ik alsnog niet het geld helaas

Maarja ik hoop dus wat leuks tegen te komen en me bij jullie clubje te mogen toevoegen!. De mini zal in ieder geval in goede handen komen er ga er zekers wat moois van maken. want auto's zijn mijn passie