Hahah, KajKajKaj, foei! saint
Gaaf filmpje!!
Filmpje
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grappig. Heb tevens ook de rest van je filmpjes gekeken. Ben nu bij de clubspecials in Zandvoort. Ga door met filmen. Alleen de bijrijder mag volgende keer ff wat ducktape op de mond doen. Ben je aan het genieten van dat S gejank, praat ie er weer doorheen...
Ga weer even verder kijken.
Mini Cooper with Hayabusa engine

Mini Cooper with Hayabusa engine

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uiteraard ga ik door met filmpjes maken, heb al een lekkere verzameling met wat leuke exoten. Niet alles gaat op het net i.v.m. privacy.
Bij welk filmpje was dat?Raymond schreef:Grappig. Heb tevens ook de rest van je filmpjes gekeken. Ben nu bij de clubspecials in Zandvoort. Ga door met filmen. Alleen de bijrijder mag volgende keer ff wat ducktape op de mond doen. Ben je aan het genieten van dat S gejank, praat ie er weer doorheen...![]()
Uiteraard ga ik door met filmpjes maken, heb al een lekkere verzameling met wat leuke exoten. Niet alles gaat op het net i.v.m. privacy.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Circuit Zandvoort. Dit jaar meen ik. Derde filmpje wat ik tegenkwam.
Opperste concentratie voor je lijn, het aanhoren van de acceleratie, kortom in opperste bui ........ en dan....... "ga er 's langs" etc. Ga het morgen maar even filteren. Was er redelijk zat van
haha, doel dus allen op de filmpjes met je MINI, de rest zet je maar in de kast.CooperS-indiblue schreef:Bij welk filmpje was dat?
Circuit Zandvoort. Dit jaar meen ik. Derde filmpje wat ik tegenkwam.
Opperste concentratie voor je lijn, het aanhoren van de acceleratie, kortom in opperste bui ........ en dan....... "ga er 's langs" etc. Ga het morgen maar even filteren. Was er redelijk zat van

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
O zo bedoel je! Ja er zijn altijd mensen die het weer moeten "verzieken", hahaha. Ik zal de volgende keer een rolletje ducttape meenemen

Onze sponsors