Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Het zijn de originele JCW Carbon inserts. De prijs is normaal voor wat carbon ergens anders ook kost, je betaald dus niet extra omdat het JCW ishenkietenk schreef:Origineel van MINI? Of besteld ergens?

Hij staat er nog bij de Keram maar mij toch iets te duur, ik krijg nagenoeg niets terug voor al mijn mods en met de Aero bumpers is het net of ik weer een nieuwe auto hebHans schreef:Je ging toch vragen bij Keram voor die GP?? en de EB evt inruilen?? is dat nog gelukt..??

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Berthil je draaft door! Nog even en alles is van Carbon!
Je EB inruilen? Die kan je alleen nog maar verkopen aan een gek die dat scheurmonster durft te rijden!
iDD
Je EB inruilen? Die kan je alleen nog maar verkopen aan een gek die dat scheurmonster durft te rijden!
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is helaas wel zo ja bij de dealers....Die zien daar de waarde er niet van in. Of je moet proberen je auto particulier zien te verkopen. Maar het is toch een stoer bak? Dus waarom verkopen....en je mini gaat ongeveer even snel als de gp....ik krijg nagenoeg niets terug voor al mijn mods en met de Aero bumpers is het net of ik weer een nieuwe auto heb
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is toch algemeen bekend! Voor mij een reden niet té veel aan de auto te veranderen.kwiebje schreef:Dat is helaas wel zo ja bij de dealers....Die zien daar de waarde er niet van in. Of je moet proberen je auto particulier zien te verkopen. Maar het is toch een stoer bak? Dus waarom verkopen....en je mini gaat ongeveer even snel als de gp....ik krijg nagenoeg niets terug voor al mijn mods en met de Aero bumpers is het net of ik weer een nieuwe auto heb
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet mijn ride maar die van iemand anders.
Mijn dochter met haar verjaardagskado

Een 1:12 electro Cooper van Robbe, met 4WD.
Ze wou het zelf, ik heb haar niks aangepraat
Zelf wil ik nog wel een keer een brandstof, maar dan wel een Electric Blue S.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Leuk cadeau voor je dochter. Zo te zien heeft zij het MINI virus ook te pakkenBerthil schreef:Niet mijn ride maar die van iemand anders.

Onze sponsors