Die heb ik al!mushrop schreef:
en dit vind ik echt een stoel voor jou WJ:

Die heb ik al!mushrop schreef:
en dit vind ik echt een stoel voor jou WJ:
uhm, ja sorry. Dat is m'n fetish, weird office chairsGreyCooperS schreef:volgens mij wil ik niet weten op wat voor site's jij zit Rob, als ik die eerste foto zie
Klopt en ik vind het hier mega gezelligMaVaEe schreef:He jij hebt je zelf aangemeld hier hoor!![]()
Onderandere, maar eigenlijk meer omdat het verschil van standaard stoelen naar die mega lijpe stoelen in jouw JCW zo groot is.. voor als ik daarin vervoerd wordmushrop schreef:aha, dus je gaat sportstoelen plaatsen zodat ik iig ook waardig vervoerd kan woren in je Dooper? Anders is het zo'n stap terug voor me he.
Na zo'n opmerking zou ik maar 1 sportstoel plaatsen en Rob lekker op een omgekeerde bierkrat laten zitten.mushrop schreef:aha, dus je gaat sportstoelen plaatsen zodat ik iig ook waardig vervoerd kan woren in je Dooper? Anders is het zo'n stap terug voor me he.
Goed idee!Marcel Always Open schreef:Na zo'n opmerking zou ik maar 1 sportstoel plaatsen en Rob lekker op een omgekeerde bierkrat laten zitten.mushrop schreef:aha, dus je gaat sportstoelen plaatsen zodat ik iig ook waardig vervoerd kan woren in je Dooper? Anders is het zo'n stap terug voor me he.
Ik wil de standaard sportstoelen uit de Cooper Sbiermagnaat schreef:Wat wil je dan? Echt kuipen of een iets sportievere stoel?
Woosh! schreef:Je wordt wel met de post vriendelijker voor mijn idee
Laat mij iets weten daarover.. Heb nood aan nieuwe bureaustoelen en heb nog twee zeteltjes zoals de jouwe staan in de garage..Woosh! schreef:Zo m'n volgende mod is bedacht.. (vreemd dat ik zo snel van mod naar mod vlieg)
Ik wil sportstoelen![]()
En de huidige stoelen laat ik een frame voor maken zodat het bureaustoelen kunnen worden. Hierdoor kan ik ze weer terugruilen zodra hij ingeleverd moet worden en kan ik de sportstoelen als bureaustoelen gebruiken![]()
![]()
Comments, anyone?
Onze sponsors