Misschien Ac Schnitzer? duur & goed.
Rijd ook met een Schnizter onderstel (135i). Indrukwekkend. 135i had ook heel veel onderstuur. Is er nu helemaal uit. Denk dat ze dat voor de R55 clubman ook wel voor elkaar hebben gekregen.
http://www.ac-schnitzer.de/mini/produkt ... eine-info/
Massa's onderstuur bij de R55?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, dat zal wel niet. De Clubman (en Mini in't algemeen) zal altijd wel wat last van onderstuur krijgen als je wat vroeg op het gas gaat in een zware bocht.
Das nu eenmaal het nadeel (vind ik toch
) van een voorwieler.. 
Laat niet weg dat het wel erg deftig gerief zal zijn.
Das nu eenmaal het nadeel (vind ik toch

Laat niet weg dat het wel erg deftig gerief zal zijn.
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Is dit enigszins een oplossing voor het probleem?:Hans schreef:Het is een onderstuurd hok die Clubman! Had er echt spijt van dat ik die had gekocht, ondanks H&R veren en de Kumho's het is een lekkere reisauto dat dan weer wel, maar laat het bochtenwerk maar aan een R53/R56 over..
Hans schreef:Dikkere achter stabi van Alta bv die is nog verstelbaar ook! (heb ik ook werkt top!)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jepthewongandonly schreef:Is dit enigszins een oplossing voor het probleem?:Hans schreef:Het is een onderstuurd hok die Clubman! Had er echt spijt van dat ik die had gekocht, ondanks H&R veren en de Kumho's het is een lekkere reisauto dat dan weer wel, maar laat het bochtenwerk maar aan een R53/R56 over..Hans schreef:Dikkere achter stabi van Alta bv die is nog verstelbaar ook! (heb ik ook werkt top!)
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Naast een dikkere achter stabi werkt een achterstrut (die wel tussen de ophangpunten is gemonteerd) ook.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat ook, en je schroefset moet ook in hardheid te verstellen zijn natuurlijk..werner schreef:Of camberplaten voor 1,25 graden extraHans schreef:Voor minder onderstuur moet je de achterkant harder maken, dus een schroefset zal nog beter zijn, stabi achter werkt natuurlijk ook wel iets..
Maar geeft niet genoeg resultaat.. schroefset wel.
Onze sponsors