die zijn gaaaaaafmikkie23 schreef: Ik heb wel wat vergelijkbaars gezien:
![]()

WoK schreef:Weet alleen dat mn bandjes ongetrokken op 225 breed zitten....
Als ik t goed heb.....is dat dan 8.5J.....
(225 / 25.4 = 8.85, en dat is de afstand tussen beide randen)
en oh ja....
zelfde breedte en 20" past ook...maar dat heb ik niet gepast MET verlaging....
Maar zonder verlaging past t prima
ok dit is het bewijs dus dat de 19inch eronder passen! en ik vind het nog niet eens overdreven lijken!WoK schreef:nou.....
laat ik t anders stellen....
en 225/35/20 past ook (zonder verlaging getest)
maus105 schreef:je moet natuurlijk altijd doen wat je zelf wil,maar ik vind 19" echt too much.
de mini klopt dan niet meer in mijn beleving.17of18 is de max en dan lekker laag doen geeft een veel strakkere look dan oversized wielen.maar het is mijn mening8.5jx19 ik vind je een behoorlijke baas als je die er mooi onder krijgt.zoals eerder vermeld is de juiste et waarde belangrijk.
succes met rekenen
Haha, ik wil die UJ's van JP wel....Getzz schreef:Kopen dan! Dan neem ik je R113`s overmushrop schreef:hey, die zijn best gaaf. Lijken wel een beetje op UJ's
ik vond het ook al een aparte berekeningquattro gmbh schreef:Zo werkt het niet hoor. Ik denk dat 19 inch met 8.5J heeeel krap wordt.WoK schreef:Weet alleen dat mn bandjes ongetrokken op 225 breed zitten....
even gekeken op tyrestretch....maus105 schreef:ik vond het ook al een aparte berekeningquattro gmbh schreef:Zo werkt het niet hoor. Ik denk dat 19 inch met 8.5J heeeel krap wordt.WoK schreef:Weet alleen dat mn bandjes ongetrokken op 225 breed zitten....
Onze sponsors