Weet je alvast waar je het de volgende keer moet bestellenBerthil schreef:Die Castrol Edge 0w40 waar olietekoop mee komt voor de sportief rijdende MINI rijder heb ik ook in de Blauwe zitten.
Pas 2 liter bij de gekocht om mee na te vullen waar ik hier ook 5 liter mee had kunnen kopen
Motorolie R53
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
5W30 is voor een standaard voldoende
0W40 castrol edge is advies BMW voor de works.chill-es schreef:Berthill's blauwe sportief?Burnin' fire lijkt me meer toepasselijk
![]()
Maar als je woon/werk verkeer combineert met zo nu en dan plankgas en lekker hoog in de toeren op bochtige weggetjes kun je het beste .............. nemen?
.............=5w30?
5W30 is voor een standaard voldoende
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb het ook op de TIS CD staan van BMW.
Volgens mij gebruikt de dealer gwoon 5W-30 daar maken ze meer winst op
Zie ook hier bij advies welke olie!werner schreef:Je kunt het ook hier bestellen www.olietekoop.nl
Heb ik pas ook besteld veel goedkoper dan in de automaterialen winkels
Ik heb het ook op de TIS CD staan van BMW.
Volgens mij gebruikt de dealer gwoon 5W-30 daar maken ze meer winst op
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor de Mini wordt toch 5W40 aangeraden, waarom gebruiken jullie dan 5W30? Wij hebben 5W30 voor in de Transit...
Mvg. Alain
Mvg. Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou niet te veel mengen als het niet nodig is. Je kunt dan beter de oude aftappen en vervangen voor nieuw
Hier sluit ik me bij aanMoNkToNk schreef:- Olie kan gemengd worden, maar wordt volgens mij niet al te vaak toegepast
- Vervangen na een circuit dagje lijkt me niet nodig of je moet geld te veel hebben
Ik zou niet te veel mengen als het niet nodig is. Je kunt dan beter de oude aftappen en vervangen voor nieuw
Onze sponsors