<== MaVaEe's PW Clubman ==> heeft een nieuw baasje....
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Opgelegde letters... ik heb ze op vorige autos wel gehad. Vind het persoonlijk een missertje van een dealer als deze gewone platen monteert. Nog ff een paar euro verdienen... zou auto laten staan. Hier in Dld kennen ze het niet eens. Dus gewoon platte platen. Wat ze wel allemaal hier hebben aan voor en achterkant in een kentekenhouder met onderschrift. Ik heb een kentekenhouder zonder onderschrift.

Dat had ik al gezien, maar ik heb het juist over de bumper.MaVaEe schreef:@ Sjoerd
Haha klopt maar dat komt omdat je op die foto het relief van de motorkap niet kan zien. In het echt is het toch echt de Cooper kap!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Goed bezig Maarten, en nu niet te snel allerlei upgrades erop zetten! Op je gemak genieten.
Die opgelegde platen vind ik maar onhandig, de haren van de wasborstel blijven er altijd achter zitten dus staat heel slordig. De "luxe" ervan zie ik er ook niet aan af, het blijft een afgrijselijke gele vlek op een andere kleur auto.
Die opgelegde platen vind ik maar onhandig, de haren van de wasborstel blijven er altijd achter zitten dus staat heel slordig. De "luxe" ervan zie ik er ook niet aan af, het blijft een afgrijselijke gele vlek op een andere kleur auto.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: clubman
Nou, genoeg geluld over platen (welke gek is hierover begonnen ...
) ... krijgen we nog meer pics van deze mooie wagen te zien ?
Onderkant, bovenkant, binnenkant, binnenkant wielkasten, inhoud motorcompartiment, etc, etc, etc

Onderkant, bovenkant, binnenkant, binnenkant wielkasten, inhoud motorcompartiment, etc, etc, etc

Onze sponsors