Goedenavond allen,
Een klein maar bezighoudend vraagje.
Ik ben in het bezit van een MCS bj 2002, aangekocht 12maanden gelden bij Spenki @ Enschede.
Deze heeft bonnestripes (2tone zwart - rood) Echter begint het bij mij te kriebelen om deze te verwijdere. Aangezien de bonnetstripes origineel zijn ga ik er ook vanuit dat deze origineel geplakt zijn en wel in 2002. Wie heeft er ervaring met verwijderen van 8jaar oude bonnetstripes (of wat jonger) met de fohn werkt het perfect dat weet ik. Het gaat me vooral om de verkleuring. De kleur is Dark Silver. Ik zou straks ontzettende spijt hebben als ik 2 lichtere baanvormige vlekken op mn motorkap heb.
BVD,
Niels
Verwijderen Bonnetstripes
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Heb dit een Uni-kleur mini of een metallic kleur? (Dark Silver)
Uni verkleurt meer.
Wat je naast verkleuring eigenlijk nog veel meer ziet, is verschil in slijtage van de lak. Onder de sticker is de lak nog nieuw, terwijl de lak eromheen door weer en wind en zandkorrels etc gekrast raakt door de tand des tijds.
Als je de sticker los gaat trekken, doe het altijd als het goed warm is. Auto in de zon zetten bij 25 graden is gunstig. Gebruik altijd een fohn om de sticker goed warm te maken van tevoren.
Uni verkleurt meer.
Wat je naast verkleuring eigenlijk nog veel meer ziet, is verschil in slijtage van de lak. Onder de sticker is de lak nog nieuw, terwijl de lak eromheen door weer en wind en zandkorrels etc gekrast raakt door de tand des tijds.
Als je de sticker los gaat trekken, doe het altijd als het goed warm is. Auto in de zon zetten bij 25 graden is gunstig. Gebruik altijd een fohn om de sticker goed warm te maken van tevoren.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors