Mini Poeper... Clubman & Classic!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zakken kun je goed scoren bij de Mac...Mini Poeper schreef:Rij nu tijdelijk wel rond met een papieren zak op mijn hoofd... 15" Donald Duck bandjes...
![]()

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
klinkt als tilburg inderdaadMini Poeper schreef:Gisteravond naar Tilburg gereden om nog een laatste overnachting te doen.
Hebben stelletje eikels de ruitenwissers van mijn nieuwe Clubbie afgejat! Beide achterwissers en voor een arm verbogen. Ben zo klaar met Tilburg, flut* stad.

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Veren liggen in de garage, klaar om gemonteerd te worden.
Vandaag auto weer op zomerset gezet; drives and looks better!
Ook heb ik een onzinnig modje gedaan waarvan ik dacht deze nooit te doen... stadslichten vervangen door BlueVision lampjes. Zijn minder geel dan standaard, dus passen net iets beter bij het Xenon.
Vandaag auto weer op zomerset gezet; drives and looks better!
Ook heb ik een onzinnig modje gedaan waarvan ik dacht deze nooit te doen... stadslichten vervangen door BlueVision lampjes. Zijn minder geel dan standaard, dus passen net iets beter bij het Xenon.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eindelijk, had er eerder geen tijd voor...
...gisteren toch maar de MINI bij paps en mams in de schuur gereden en het hondehok een drietal centimeters verlaagd.
...gisteren toch maar de MINI bij paps en mams in de schuur gereden en het hondehok een drietal centimeters verlaagd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lees net dat je een Elise gekocht heb, kom eens langs om ff over de Autobahn te blazen!
Rij gemiddeld drie keer per dag langs jullie huis. Ben geen stalker, maar jullie huis ligt op de route.Shag schreef:Zag je paar dagen terug nog rijden hier voor het huis... mooi is dat, m'n ouwelui spotten nu ook mini's...zeiden ze "kijk rijdt weer zo'n clubman! " dus ik kijken, jahoor! Mini Poeper!

Ja, achteraf heel makkelijk klusje, we hebben vaak genoeg aan tractoren gesleuteld. Een veerpoot was nieuw voor ons, althans om het zelf te doen. We hebben allebei onze tanden nog. Het interesseerde me niet of Henk zijn tanden zou behouden, maar toen ik je belde was dat de eerste. Wilde wel dat eerst alle veren gewisseld waren voordat we naar dokter moeten. Scheelt dat we er genoeg in de familie hebben inmiddels.coendek schreef:hahaha alle tanden nog?!
goed je ff gesproken te hebben ;-)

Lees net dat je een Elise gekocht heb, kom eens langs om ff over de Autobahn te blazen!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was wel ff knallen met die schotels boven op de veren!
Check, alles zit er nog!coendek schreef:hahaha alle tanden nog?!Mini Poeper schreef:Eindelijk, had er eerder geen tijd voor...
goed je ff gesproken te hebben ;-)
Was wel ff knallen met die schotels boven op de veren!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Valt wel op tussen al die suffe auto's die normaliter voorbijrijden.
geen probleem, geen probleem !! mag gezien wordenMini Poeper schreef:Rij gemiddeld drie keer per dag langs jullie huis. Ben geen stalker, maar jullie huis ligt op de route.Shag schreef:Zag je paar dagen terug nog rijden hier voor het huis... mooi is dat, m'n ouwelui spotten nu ook mini's...zeiden ze "kijk rijdt weer zo'n clubman! " dus ik kijken, jahoor! Mini Poeper!![]()

Valt wel op tussen al die suffe auto's die normaliter voorbijrijden.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Cooper D Clubman met Eibach verlagingsveren (Pro-Kit).

Precies goed! Ietsje lager was misschien mooier geweest en een schroefkit rijdt strakker, maar ik kom te vaak in gebieden waarbij ik een te lage auto niet kan gebruiken. Qua comfort merk ik geen verschil met origineel.

Precies goed! Ietsje lager was misschien mooier geweest en een schroefkit rijdt strakker, maar ik kom te vaak in gebieden waarbij ik een te lage auto niet kan gebruiken. Qua comfort merk ik geen verschil met origineel.
Onze sponsors