PPCS schreef:Ja maar die eigenaar wisselde zo vaak van velgen die heeft ze zeker continue op de stoep kapot gereden

wordt tijd dat de pers hiermee aan de slag gaat .... terugroepacties a la Toyota !pimp schreef:Vindt het echt belachelijk dat Mini er een soort struisvogelpolitiek op na houdt;is serieus probleem en het gaat om praktisch nieuwe auto's... zwak....
het maakt dus eigenlijk niet uit of de auto nieuw, n jaar of wat ouder isMini Poeper schreef:x2!
Ik koop òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller heeft staan. Als auto ouder is wel met Premium selectie! Uitzonderingen wil ik maken voor een auto waarvan ik vorige eigenaar ken en weet hoe hij ermee reed.
Huisselectie is vervangen door Premium SelectionMarcel Always Open schreef:Mini Poeper, wat is "Premium Selectie"?
Precies, persoonlijk koop ik òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller. Maakt niet uit welk merk...Olaf schreef:het maakt dus eigenlijk niet uit of de auto nieuw, n jaar of wat ouder isMini Poeper schreef:x2!
Ik koop òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller heeft staan. Als auto ouder is wel met Premium selectie! Uitzonderingen wil ik maken voor een auto waarvan ik vorige eigenaar ken en weet hoe hij ermee reed.sowieso, zeker met n mini, zou ik er voor eentje met garantie gaan...
Onze sponsors