Idd wat een klote streek zeg
Niet te geloven wat een debiel gedrag vertonen sommige mensen toch , ik hoop dat hij/zij vanavond nog flink op ze gedrag aangesproken wordt.
Ik hoop dat de schade meevalt en snel herstelt wordt.
In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur ..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..
Ik Begrijp je punt. In dit geval heeft ontkennen niet zo veel zin. Niet alleen is het door drie mensen gezien, maar ikea maakt ook gebruik van bewakingscamera's waar die meneer gekleurd op staat. Thank god for bewakingscamera's
anders is er altijd nog het waarborgfonds mocht de knakker niet verzekerd zijn.
Had ook een keer zo'n geintje, van voor tot achter een in elkaar, spatborden, deuren, krassen en deuken (Ibiza destijds). Buurman had de zwarte lak nog op de bumper zitten maar oom agent kon hem niets maken, geen getuigen.....en een dag later was ik de 2de auto in een trouwstoet.....
Uiteindelijk met succes gebruik kunnen maken van het waarborgfonds, iig veel succes gewenst!
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga er van uit dat alles goed komt, schade valt wel mee en de auto is niet totall loss. Eerste reactie is woede en schrik. Als dit het verder is dan valt het wel mee.
Succes met de afhandeling en het onder controle houden van de woede...
...snap het maar al te goed...blijf het ongelofelijk vinden dat mensen gewoon doorrijden...schade rijden we allemaal wel eens, maar damz...meld t dan gewoon ff
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Net al gebeld door de politie en de beste meneer. Was zich van geen kwaad bewust en had zogenaamd niets gemerkt. Komt morgen wel even langs om het verder af te handelen.
Schade valt mee, ik denk de bumper spuiten en nieuwe kunstof wielboog en deel van de bumper maar ook dat laat ik wel door de garage regelen.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
nou daar ben je ook klaar mee hopen dat je die gast kunt achterhalen succes met de afhandeling maar straks zie je er niets meer van en zal het weer heel netjes gemaakt worden
zuur.. maar aan de schade te zien is het niet hard gegaan, kan natuurlijk dat die persoon niks gemerkt heeft, hoe stom ook. Gelukkig heb je hem alsnog kunnen achterhalen!