hoe heb jij hem gemonteerd als ik vragen mag? ik heb enkel 4 gaatjes in de achterbumper en de voorkant hangt gewoon op de bodemplaat
voor de rest is het telkens maar hopen dat ze er nog zijn als ik hem weer parkeer..
R56 John Cooper Works PW (Goodbye.. p.56)
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer mooi geknutseld mannen.

Berthil schreef:Er staat een Mini op en dat wordt hier steeds zeldzamer

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks everybody
!
Het is de bedoeling dat ik van het weekend weer foto’s maak
Verder omlaag gaat m’n MINI helaas niet, ik woon in een nogal drempelrijke omgeving….nu is het nog goed te doen!
! Ik begreep dat je via A’dam naar huis bent gereden
?

Het is de bedoeling dat ik van het weekend weer foto’s maak
Verder omlaag gaat m’n MINI helaas niet, ik woon in een nogal drempelrijke omgeving….nu is het nog goed te doen!
Ik had het originele bevestigingsmateriaal (althans voor het bevestigen van de diff. aan de bodemplaat). Hij hangt bij mij ook op de bodemplaat, alleen heb ik wel gaten in de bodemplaat geboord en de diffusor vastgezet m.b.v. clipmoeren die op de gaten van de diffusor schuift en er vervolgens een schroefboutje ingedraaid. Op realoem.com kun je zien watvoor bevestigingsmateriaal erbij hoort. Voor het bevestigen aan de bumper heb ik hetzelfde principe gebruikt (clipmoeren met schroeven, aan elke kant 6), die ik bij de dealer heb gehaald. Op die manier zit het goed vast!ricktolboom schreef:hoe heb jij hem gemonteerd als ik vragen mag? ik heb enkel 4 gaatjes in de achterbumper en de voorkant hangt gewoon op de bodemplaat
voor de rest is het telkens maar hopen dat ze er nog zijn als ik hem weer parkeer..
No problemkwiebje schreef:Mooie mod weer Jan, kon het helaas niet halen om nog even te komen kijken...
Veel plezier er mee

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Staat heel mooi. Precies de goede uitstraling bij deze auto. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey Jan! Ziet er vet uit!! Jij hebt dus mijn clipmoertjes die ik met zoveel liefde heb opgestuurd niet ontvangen?
lol... in ieder geval, het resultaat mag er zijn! Hopelijk snel weer foto's! 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Jan:
Wat een heerlijk bak heb je ervan gemaakt, heel gaaf.
Wat ik eigenlijk nog mis is een JCW-spoiler, deze past precies bij de diffusers, imho. Net als bij de rode van Gregbem.
Zo komt de salon tafel toch goed van pas he, Annet?MaVaEe schreef:Mooie oprijbrug...![]()

@Jan:
Wat een heerlijk bak heb je ervan gemaakt, heel gaaf.

Wat ik eigenlijk nog mis is een JCW-spoiler, deze past precies bij de diffusers, imho. Net als bij de rode van Gregbem.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Greg: Dankjewel
! Clipmoertjes inderdaad niet ontvangen, dus maar op het alternatief overgegaan
@Ossie: Dank je
! JCW spoiler is inderdaad mooi, maar ik weet nog niet zeker of ik het ga doen.
Auto 's ochtends schoon gemaakt om o.a. de diff op de foto te zetten, maar het werd uiteindelijk een fotoshoot in de (lichte) regen, is weer eens wat anders
!

@Ossie: Dank je

Auto 's ochtends schoon gemaakt om o.a. de diff op de foto te zetten, maar het werd uiteindelijk een fotoshoot in de (lichte) regen, is weer eens wat anders

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
damz...is echt een heule dikke fiets aan het worden
De dif is niet zo mijn ding, maar staat wel erg dik...en de BBK is top!
Vindt alleen de spiegelkapjes wat storen in het geheel..
Maar verder is die, net als de fotos, helemaal TOP

De dif is niet zo mijn ding, maar staat wel erg dik...en de BBK is top!
Vindt alleen de spiegelkapjes wat storen in het geheel..
Maar verder is die, net als de fotos, helemaal TOP

Onze sponsors