ik heet boy
kom uit deventer heb nu net een paar weken een mini
waar al meteen de koppeling en drukgroep van is vervangen
hoop via deze site dr achter te komen of me xenon ooit zal gaan werken in me mini ziet dr na uit vanuit maar ja blijf hoop houden en iedereen alvast een fijne avond
Even voorstellen: Boy
- dragons1986
- Nieuwsgierig
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Misschien als je zelf een beetje leuk meedoet in het begin
Maar uiteraard, wees welkom en veel plezier op het forum!!

Maar uiteraard, wees welkom en veel plezier op het forum!!
- dragons1986
- Nieuwsgierig
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
dragons1986 schreef:het kwam dr misschien rot uit maar het was niet verkeerd bedoeld mn exscusses

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- dragons1986
- Nieuwsgierig
Bericht
bij de vorige auto ook al niet dus ja was een beetje geirriteerd en dat kwam dr nogal rot uit
maar ja
iedereen bedankt voor zn welkom en hulp
absoluut daar twijfel ik ook niet over maar ik baalde gewoon zo dat het niet mee werkteBigD schreef:GreyCooperS schreef:dragons1986 schreef:het kwam dr misschien rot uit maar het was niet verkeerd bedoeld mn exscusses![]()
en je hebt volgens mij al ondervonden dat je wel een antwoord op je vragen kan vinden hierow
![]()
Greetz BigD
bij de vorige auto ook al niet dus ja was een beetje geirriteerd en dat kwam dr nogal rot uit
maar ja
iedereen bedankt voor zn welkom en hulp
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Weet dat je niet in de buurt woont, maar Beek autoracing in Den Haag is zo'n beetje de huistuner hier...(www.minispeed.nl)
Die kunnen vast en zeker je xenon probleem oplossen. Vraag even naar Gisbert, die is de elektronica wizzard daar
Die kunnen vast en zeker je xenon probleem oplossen. Vraag even naar Gisbert, die is de elektronica wizzard daar

- dragons1986
- Nieuwsgierig
Bericht
nou ik ben nu in haarlem dus ja is niet zon heel eind bedankt voor de tip ga ff de internet site bekijkenGreyCooperS schreef:Weet dat je niet in de buurt woont, maar Beek autoracing in Den Haag is zo'n beetje de huistuner hier...(www.minispeed.nl)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haarlem is half uurtje of minder...gewoon ff langsrijden...zijn echt super aardige lui daar!
Succes kerel!
Succes kerel!
Onze sponsors