Sorry weet ik niet meer

koop ze overal,van Blokker tot Action,van Bart Smit tot Marskramer,
braderieen,rommelmarkten.
zo gauw als hij afwijkt van kleur of uitvoering (en ik heb ''m nog niet)
koop ik hem.
@ MaVaEe die Mini van Autotaalglas mis ik nog

jaa dat is inderdaad een pure silver met zwart dak !Shag schreef:Hey gaaf!
Ik had vroeger ook die vitrinekast volstaan met auto's helaas geen mini's![]()
Ben al een poos op zoek naar een schaalmodel pure silver met zwart dak die ik volgens mij in je kast zie staan, mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Getzz schreef:@ RobbeDoes!
Dude!! Je woont dichtbij zie ik. Ik kom ook regelmatig in die modelwinkel al is het alleen maar voor de Formule 1 schaalmodellen
. Waar staan die MINI`s dan? Want die heb ik nog niet gezien
hahaGetzz schreef:Het is gevaarlijk om een ambtenaar koffie aan te bieden he. Waar werkt je pa dan?
ja mischien vind je wel een leuke! als je er een leuke hebt, wel fototje posten héShag schreef:hey thanks!![]()
Hier in Nijmegen zit ook zo'n schaalmodel/hobbybouw winkel met echt duizenden auto's, treintjes, vliegtuigjes en dergelijke. Ga er binnenkort eens langs, eeuwen niet meer geweest en wie weet staan daar nog geinige mini-aturen
hanskramer schreef:Je moet ook eens bij de Mini dealer binnenlopen of kijken op de lifestyle website van Mini. (een online shop). Ze hebben daar hele series min modellen van Klein tot groot. Heb voor mijn vrouw ook een R57 model gekocht. Nu heeft ze er dus één op de oprit en één op de kast.
Onze sponsors