Geintje, mijn zoon wil net met zijn eerste auto, een mooi Ford Feestje, op pad, is de sleutel kapot (draait door). Heb 'm maar naar een sleutelboer gestuurd en hopen dat dat gaat werken. Anders morgen maar ff naar de sloop een paar nieuwe sloten halen.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
heb de sleutel uit elkaar gehaald en er een doppie 5,5 op gezet, gaat prima zo. Van de week wel even het probleempje van de sloten en sleutels oplossen.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Zeker met tanken hard aan die sleutel aan het draaien geweest Ja sleutel was al niet heel sterk goed dat het met dat dopje is opgelost hopen dat het hierbij blijft
Is verder naar wens ?
ik ruil m'n Mini direct in voor een tweedehands Ford Feestje met 13" velgejes. Laat 'm 5 cm verlagen en zet er 50 MM spacers op. Zouden ze ook een airo pakketje hebben?
Voor het geluid ff een Lidl super radio en ik ben helemaal blij. (of met en blikopener nog ff een open dakkie maken.