Tips en hulp is even welkom!
Ik heb wat probleempjes met mn mini. Als ik ga rijden en de motor is nog koud, dan lijkt het alsof hij hij inhoudt als ik extra gas geef ( op drie cilinders ofzo ) Ik dacht zelf dat het misschien aan de bougies zou kunnen liggen, maar tips zijn altijd welkom.
Als de motor warm is is er geen probleem.
Als ik de motor boven de 2500 toeren hou is er ook geen probleem.
's ochtends bij koude start merk ik het, maar ook 's middags als ik er 's ochtends al mee gereden heb maar de motor weer is afgekoeld.
Mini Stottert bij koude start
- IMP
- Mod virus alert!
Bericht
Had het zelf ook, voornamelijk met die -10 van laatst dat de motor eerst beneden de standaard toeren daalt waardoor de motor stottert.
Ik heb laatst op de forums van mini2 en northamericanmotering hierover gelezen. En is een standaard probleem geven ze daar aan. Het zou helpen om niet gelijk je motor te starten maar eerst te wachten tot de brandstofpomp klaar is en dan te starten.
Gr Ivo
Ik heb laatst op de forums van mini2 en northamericanmotering hierover gelezen. En is een standaard probleem geven ze daar aan. Het zou helpen om niet gelijk je motor te starten maar eerst te wachten tot de brandstofpomp klaar is en dan te starten.
Gr Ivo
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Gaat dat gele lampje dan ook branden?????
die van mij heeft het ook een paar keer gehad, geen touw aan vast te (binden)
Bij echte kou -10 werkt de achterklep niet eens meer, en nog wat andere dingen
De mini is echt een SUPER auto, maar met dat soort dingen valt het mij echt vies-zwaar tegen
maar ja, heb ook de 1ste gen.
die van mij heeft het ook een paar keer gehad, geen touw aan vast te (binden)

Bij echte kou -10 werkt de achterklep niet eens meer, en nog wat andere dingen
De mini is echt een SUPER auto, maar met dat soort dingen valt het mij echt vies-zwaar tegen

maar ja, heb ook de 1ste gen.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors