Zijn er meer MK2 (R55/R56/R57) eigenaren die last hebben van vieze zijramen?
Bij mij blijft er een vet-vochtige laag aan de binnenzijde van de ruit zitten als ik de ruiten open/dicht gedaan heb.
Auto gaat eerdaags naar binnen. In de PUMA bij BMW/MINI is er niks over bekend.
Bij mijn vorige MINI had ik er ook last van; zijn toen blokjes gemonteerd waardoor het een stuk minder werd.
Vieze zijramen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het ook bij de Clubman en de JCW, hele vettige vieze laag. Kan soms bijna niet meer naar buiten kijken. Morgen gaat de Clubman naar de dealer hiervoor (en voor de rammelende achteras en noig wat dingetjes). Bij mij gaan ze e.o.a. strip vrevangen....
Zal morgen als ik 'em weer opgehaald heb posten wat ze precies gedaan hebben en of het geholpen heeft.
Zal morgen als ik 'em weer opgehaald heb posten wat ze precies gedaan hebben en of het geholpen heeft.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het aan de linkerkant, niet over het gehele raam, maar alleen aan de voorkant. Misschien toch ook maar eens mee naar de garage gaan.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Graag alleen MK2 melden, van de MK1 is dit al reeds bekend; staat ook in PUMA.
Zoals ik in mijn eerste post schreef heeft men toen in onze beide MINIs blokjes gemonteerd; toen was dit niet helemaal opgelost maar wel in veel mindere mate.
Het raammechanisme en deurpaneel schijnt nu heel anders in elkaar te zitten dan bij vorige generatie. Was het bij vorige generatie hup paneel eraf, schijnt nu het torreke aan het paneel te zitten.
Rob, kun je eventueel in pm, mij morgen de contact gegevens van jouw dealer doorgeven? Kan aftersales hier contact opnemen met aftersales daar, scheelt weer...
Hoe meer meldingen des te eerder vermelding in PUMA.
Zoals ik in mijn eerste post schreef heeft men toen in onze beide MINIs blokjes gemonteerd; toen was dit niet helemaal opgelost maar wel in veel mindere mate.
Het raammechanisme en deurpaneel schijnt nu heel anders in elkaar te zitten dan bij vorige generatie. Was het bij vorige generatie hup paneel eraf, schijnt nu het torreke aan het paneel te zitten.

Rob, kun je eventueel in pm, mij morgen de contact gegevens van jouw dealer doorgeven? Kan aftersales hier contact opnemen met aftersales daar, scheelt weer...
Hoe meer meldingen des te eerder vermelding in PUMA.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Van de week nog, kon weinig zien in zijspiegels. Zei nog tegen mijn vriendin: 'Hoe ironisch, heb je verwarmde zijspiegels die geheel schoon zijn, zie je niets door de ruiten!'
Komt nog wel...MaVaEe schreef:Ik heb het ook in de R50. In de Clubman nog geen last van.

Van de week nog, kon weinig zien in zijspiegels. Zei nog tegen mijn vriendin: 'Hoe ironisch, heb je verwarmde zijspiegels die geheel schoon zijn, zie je niets door de ruiten!'
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik zit me ook te bedenken dat ik nog nooit mn raam naar beneden gedaan heb in de Clubman...Mini Poeper schreef:Komt nog wel...MaVaEe schreef:Ik heb het ook in de R50. In de Clubman nog geen last van.![]()

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zie je zo, over vijf minuten...MaVaEe schreef:Ik zit me ook te bedenken dat ik nog nooit mn raam naar beneden gedaan heb in de Clubman...Mini Poeper schreef:Komt nog wel...MaVaEe schreef:Ik heb het ook in de R50. In de Clubman nog geen last van.![]()

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En steek graag mijn middelvinger op naar anderen.
Douane?MaVaEe schreef:Als je gewoon niet in parkeergarages komt of niet wordt aangehouden door de sterke arm der wet hoef je je raam toch ook niet te laten zakken?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Daar ben jij dan ook een Duitser voor!Mini Poeper schreef:Douane?MaVaEe schreef:Als je gewoon niet in parkeergarages komt of niet wordt aangehouden door de sterke arm der wet hoef je je raam toch ook niet te laten zakken?

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors