Mijn Mini ( complete history op p. 1 ) Airco gerepareerd!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
:S fijn, ik heb weer een kras... kan mn auto niet eens meer gewoon op het station zetten in een leuke nette gemeente als castricum. Heb de auto die naast me stond wel even een briefje onder z'n ruitenwisser geplakt ( groene golf III ) ben benieuwd of ik er wat van hoor. Heb wel even het kenteken genoteerd :-)
- Misterman
- Be Mini
Bericht
:-S ik weet niet wat het is, maar ik lijk echt aan de lopende band pech te hebben met mensen die te dicht bij mn mini in de buurt komen. Ben nogsteeds bezig met de schade afhandeling van de stickeraar, heb hem als eens weggebracht voor dikke (steutel) krassen van iemand anders en heb ook wel eens een signatuur op mijn achterste gehad.... wordt er een beetje gallisch van... is dat jaloezie? Zo ja, hebben jullie daar ook allemaal last van?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
op m'n MINI's tot nu toe nog niet, maar ik durf het bijna niet hardop te typen....
Op onze Espace zat vlak voordat we hem gingen inruilen een kras van voor tot achter over de linker zijkant van een vrolijke kl**tzak met een slechte vorm van humor....
1 ding weet ik wel; als ik het ooit zie dat iemand zoiets uitvreet bij een auto, dan heeft een heel groot probleem met mij
Op onze Espace zat vlak voordat we hem gingen inruilen een kras van voor tot achter over de linker zijkant van een vrolijke kl**tzak met een slechte vorm van humor....

1 ding weet ik wel; als ik het ooit zie dat iemand zoiets uitvreet bij een auto, dan heeft een heel groot probleem met mij

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
probleem is dit soort zielige mietjes het altijd stiekem doen...maar als je ooit 1 pakt, gimme a call 

- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal wel aan het merk renault liggen Rob , ik had een scienic en had ook regelmatig krassen op dat dingmushrop schreef:op m'n MINI's tot nu toe nog niet, maar ik durf het bijna niet hardop te typen....
Op onze Espace zat vlak voordat we hem gingen inruilen een kras van voor tot achter over de linker zijkant van een vrolijke kl**tzak met een slechte vorm van humor....![]()

MCS 2004
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Mmm... foto hierboven is nog een kleintje, zal er morgen eentje posten en daarna snel laten repareren. Ik ken een bedrijfje waar ze hem opvullen met je originele lakstift en dan glad polijsten... toch 4x goedkoper dan spuiten + geen watergedragen lak ( lees mijn frustraties hierboven) + in een uur klaar en bijna onzichtbaar. Zal jullie ook het resultaat laten zien. Heb al eens eerder 4 krassen weg laten halen en was 360EU kwijt inclusief 1 of andere waxlaag.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan er helaas over mee praten , mijn vorige mini had 3700 euro vandalisme schade
..
Er lopen vreemde mensen rond wat dat aan gaat ..
Gok het ook op jaloezie ..
Sterkte !!
chrisvanbeers schreef:wordt er een beetje gallisch van... is dat jaloezie? Zo ja, hebben jullie daar ook allemaal last van?
Kan er helaas over mee praten , mijn vorige mini had 3700 euro vandalisme schade

Er lopen vreemde mensen rond wat dat aan gaat ..
Gok het ook op jaloezie ..
Sterkte !!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ik zou zeker vermelden dat zij buiten schot blijven... Anders zullen ze niet snel meewerken
Tegen de eigenaar van de auto dan maar zeggen dat je hem gevolgd bent ofiets, en dus niet zeggen dat je die info van z'n dealer komt
Anders politie vragen?
Succes! Altijd zuur....
Niet geschoten is altijd mis, kleine kans, maar misschien als je het verhaal aan hen uitlegt.....chrisvanbeers schreef:Ik heb wel een kenteken..... iemand een idee hoe ik de eigenaar kan traceren... Ik zag ook een garage op zn nummerbord staan, zullen die zeggen van wie de fiets is als ik ze opbel?
Maar ik zou zeker vermelden dat zij buiten schot blijven... Anders zullen ze niet snel meewerken

Tegen de eigenaar van de auto dan maar zeggen dat je hem gevolgd bent ofiets, en dus niet zeggen dat je die info van z'n dealer komt

Anders politie vragen?
Succes! Altijd zuur....
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik heb ook altijd van die jaloezie gevallen die mijn auto vernielen (is al drie keer gebeurt en dan praat ik niet over een lullig krasje
) Succes met het herstellen van de schade
Ik zou het persoonlijk nooit bij laten werken maar altijd volledig laten herstellen (ben niet zo van spotrepair want je blijft of gaat het weer zien
) Ik heb regelmatig auto's laten spuiten en heb nooit gezeur met de lak gehad die ze gebruiken en is gewoon net zo sterk als orginele lak
.

Onze sponsors