Tweede foto vind ik mooi, bij de derde was je wat te enthousiast denkek . Beltline staat er goed bij. Ik zou eerlijk gezegd je deurklinken oem laten ... En buiten dat, schiet er toch geen chroom meer over? Of wil je ook joey mod?
Ja, joeymod. Maar zowiezo geen zwart. Ik denk aan matgrijs, maar ben benieuwd hoe dat zou staan met het DS. Klinken en scuttles zowiezo Ben nu nog aan het twijfelen of ik de andere JCWscuttles (die volledige chromé) zou pakken of deze..
Alle3 foto's zijn door HDR gedraaid. De eerste meer op "Jan" zijn wijze, dus eigenlijk het combineren van het beste. De tweede is dan met "detail enhancer" en krijg je dat wel gekende HDR-effect.
De laatste kwam nogal donker en slecht uit in beide gevallen, maar wou hem perse door de HDR molen draaien
ik zou de volledige chromen scutlle niet doen...
en je joeys in grijs...wel anders dan anderen, daar straks iedereen die nieuwe uit dat pakkert (weet ff de naam niet) gaat bestellen
Mss net als Paul het randje van je scuttle DS spuiten of juist het zwarte roostertje DS
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Rooster DS gaat moeilijk, want het is geen echt rooster. Er zit nog een stuk plastic achter
Ik denk dat ik het idd ga houden op het streepje in het DS. Zou dat samen met de klinken willen binnensteken, maar dat laatste is naar het schijnt een serieus werkje!
Koplampen kan ik pas in mei ofzo laten doen, evt in april als ik ga skiën, omdat ik in tussentijd de auto niet kan gebruiken.. Heb het nooit zwart willen doen, past gewoon niet bij de rest.
Ik twijfelde nog tussen wit en grijs, maar ik denk dat het laatste leuker gaat zijn. Mooi matgrijs