Vanmiddag de Mini weer opgehaald bij Smudde. Zo op het eerste gezicht prima gerepareerd. Nog ff een keer met droog weer goed de kleur controleren.
Nu ook alleen nog ff het pakje van Coen en we kunnen de eerste echte mod toepassen. Ondertussen ff sleutelen aan de Ford Feestje (voorheen van Speedy, nu van mijn zoon) Heb er ff nieuwe sloten opgezet. Morgen de muziek verder regelen.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Idd in goed licht de kleur checken, nou neem ik aan dat het bij de dealer niet een probleem zou moeten zijn.
En dan gaan we nog eens brainstormen Hans.
Ja, de strepen moeten ook nog geregeld worden. Ik weet alleen niet wat en hoe. Het moet wel een beetje appart en van ons zelf zijn.Die H&S heb ik dan ook nog niet opgegeven. Wellicht fors kleiner en een een dubbele streep (pure silver en dark silve, strak naast elkaar en in één van beiden in het klein de H&S waarvan de S dan de Cooper S moet zijn (in contraterend silver)
Moet het dan ook alleen via Photoshop ff zichtbaar maken op de moterkap.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ja, zodra ik m'n pakketje krijg. Ik kan daarna ook direct de volgende update bestellen. Zomerbandjes er weer op, kappie naar beneden en gaan met de Cabbie.