Hehe, niet eens opgemerktBlue Chaser schreef:R53DKM !!!![]()
![]()
Net ingereden !!
Jah, vond ik ook! Strakke foto in het donker voor een smartphone (for all you HTC/WM hatersGeoBem007 schreef:Mooie pic nog, dude
Laatste M7 bestelling is vorige week geplaatst! Volgens hun zou het 2 weken duren gezien het nog geproduceerd moest worden.. Hopen dat het wat sneller is dan de Ramscoop dit keer.GreyCooperS schreef:maar alleen nog de 2 M7 dingen erop en dan klaar? Wat dan?
Bijnaspeedy schreef:deze auto is gewoon af
Zekers! Zitten die van jou er al in inmiddels?Menno schreef:Die metertjes daaronder staan echt cool!!
Ik zal er deze week nog een video van maken, komen ze meer tot hun rechtossie1972 schreef:En dan vooral het groene ledje....![]()
Heb nog wel ff te gaan dan tot ik bij je benmarss schreef:Damn, net ingereden!! Bij mij staat er het dubbele op, lol!!
Kom op man, zoveel werk is het toch niet om die scoop en sleepoog er op te knallen. Ik heb die van mij destijds ook in de zeikende regen gedaan, hooguit 10 minuten werk.denizg schreef:Lijkt er op dat het winterweer weer terugkeert..![]()
Had ik maar een garage..
Punt is dat er meer gedaan moet worden dan dat alleen.. Ben echt meer dan 10min bezigmushrop schreef:Kom op man, zoveel werk is het toch niet om die scoop en sleepoog er op te knallen. Ik heb die van mij destijds ook in de zeikende regen gedaan, hooguit 10 minuten werk.denizg schreef:Lijkt er op dat het winterweer weer terugkeert..![]()
Had ik maar een garage..
Dus geen gel*l en dit weekend monteren
Onze sponsors