Joost Mini Cooper S > p4 Voorjaarsschoonmaak
- J00st
- 4 op een rij!
Bericht
Zoo hierbij even een update sinds de aankoop. Sinds maart heb ik er ongeveer 6000 kilometer opzitten.
Sinds de aankoop heb ik er het volgende aan veranderd:
-Chromen spiegelkappen vervangen door witte
-Originele MINI city matten
-Gevarendriehoek houder gemonteerd aan de hoedenplank
Verder is er een nieuwe voorruit ingegaan omdat er een scheurtje in zat, is het thermostaathuis vervangen (onder garantie) en de carter vervangen omdat die wat olie lekte.
Deze week vervang ik nog de stadslichten door LED's van PIAA omdat die beter bij de Xenon verlichting passen.
Hierbij nog wat foto's van de afgelopen tijd:
Bij de Thalys die met 300km/h langskomt:

Met de skyline van Rotterdam:

Op de kade:

Volgende week ga ik met de MINI een paar dagen naar Engeland dus zal daar ook wat mooie foto's proberen te maken.
Groeten, Joost
Sinds de aankoop heb ik er het volgende aan veranderd:
-Chromen spiegelkappen vervangen door witte
-Originele MINI city matten
-Gevarendriehoek houder gemonteerd aan de hoedenplank
Verder is er een nieuwe voorruit ingegaan omdat er een scheurtje in zat, is het thermostaathuis vervangen (onder garantie) en de carter vervangen omdat die wat olie lekte.
Deze week vervang ik nog de stadslichten door LED's van PIAA omdat die beter bij de Xenon verlichting passen.
Hierbij nog wat foto's van de afgelopen tijd:
Bij de Thalys die met 300km/h langskomt:

Met de skyline van Rotterdam:

Op de kade:

Volgende week ga ik met de MINI een paar dagen naar Engeland dus zal daar ook wat mooie foto's proberen te maken.
Groeten, Joost
- J00st
- 4 op een rij!
Bericht
Vandaag heb ik nieuwe ruitenwissers op de MINI geplaats en toen ik ze ging testen of ze geen strepen trokken schrok ik me rot.
Hij trok geen strepen alleen in de hoek aan de passagierskant zat een flinke scheur
Deze liep vanaf de omlijsting van het raam zo naar boven. Deze ruit zit er nog maar 5 maanden in en is door de dealer geplaatst.
Er het is duidelijk te zien dat de scheur onder de omlijsting begonnen is dus de ruit is er toch niet helemaal goed ingezet.
Maandag maar eens naar de dealer bellen....
Wordt vervolgt dus!
Hij trok geen strepen alleen in de hoek aan de passagierskant zat een flinke scheur

Er het is duidelijk te zien dat de scheur onder de omlijsting begonnen is dus de ruit is er toch niet helemaal goed ingezet.
Maandag maar eens naar de dealer bellen....
Wordt vervolgt dus!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mooie S zeg, die bullet velgen staan er goed onder 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- J00st
- 4 op een rij!
Bericht
Maandagochtend ben ik gelijk langs de dealer in Dordrecht gereden en hier hebben ze de ruit schoongemaakt en goed bekeken en precies op de scheur in de ruit zat een klein plekje. Ik ben toen nog langs de dealer in Numansdorp gereden en deze trok ook de conclusie dat de scheur toch door een steentje is veroorzaakt. Balen, want de ruit zat er net 5 maanden in
Maargoed even met Floris gebeld en als je twee keer in één jaar een ruit laat vervangen wordt je premie maar één jaar bevroren. Dus de schade valt mee..68 euro voor de helft van het eigen risico. Maandag gaat er een nieuwe ruit in.
Wat foto's van de schade:

Een ritje naar Numansdorp door de polder heeft zo z'n gevolgen:

Maargoed even met Floris gebeld en als je twee keer in één jaar een ruit laat vervangen wordt je premie maar één jaar bevroren. Dus de schade valt mee..68 euro voor de helft van het eigen risico. Maandag gaat er een nieuwe ruit in.
Wat foto's van de schade:

Een ritje naar Numansdorp door de polder heeft zo z'n gevolgen:

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
De mooiste originele MINI velg vind ik, zal de MINI goed staan.
17" of 18" imitate?

17" of 18" imitate?
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterende Mini, goede kleur combi 
Wel even zwaaien als je deze DS/Wit R56 ziet rijden in de Hoeksche Waard

Wel even zwaaien als je deze DS/Wit R56 ziet rijden in de Hoeksche Waard

- J00st
- 4 op een rij!
Bericht
@the blue lobster: het zijn originele 17" maar een gebruikt setje op internet was moeilijk te vinden. Ik heb het de afgelopen maanden in de gaten gehouden maar vond 2 weken geleden pas een setje. Bij de dealer zijn de nieuw namelijk 365 exclusief banden. Nu wilde Autohaus Timmermans in Düsseldorf ze voor mij wel aan 300 euro per stuk leveren maar dat vond ik toch nog steeds een hoop geld.
@Ralph-cooper: Tnx, lijkt qua kleuren heel erg op die van jou
Woon je in Numansdorp vanwege die foto bij de golfbaan/haringvliet?
Als de winter voorbij is gaan ze de bullet velgen afwisselen waar winterbanden onder zitten.
@Ralph-cooper: Tnx, lijkt qua kleuren heel erg op die van jou

Als de winter voorbij is gaan ze de bullet velgen afwisselen waar winterbanden onder zitten.
Onze sponsors