dat was inderdaad erg vreemd maaij.
de nm's vielen me uberhaupt tegen van de niet-sjes...
wellicht dat beek idd nog wat paarden van stal kan halen!
Testbankdag part two
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hierdoor kan het koppel ook veranderen
Na de vorige testbankdag heb je wel de einddemper + luchtfilter verandert , toch !Maaij schreef:Was weer een erg leuke dag.
Ik had mijn wekker vanmorgen niet gehoord en was daarom 30 min te laat.
Helaas haalde ik het niet meer om op tijd in Breda te zijn. Sorry Iko, Majolein en Mike![]()
Daarom maar in mijn eentje naar Den Haag gereden.
Erg gaaf om de MINI's weer allemaal in actie te zien. Geluid van Wint en Hans was zoals verwacht erg
De resultaten van de S-jes waren erg goed. Zelf ben ik niet helemaal tevreden. Na mijn 1ste testbank had ik een nieuwe update file van MTH gekregen. Vooraf had ik niet al te veel verwachtingen om teleurstelling te voorkomenToch had ik wel iets meer verwacht. 1ste keer 122pk en 160NM en vandaag met de update file van MTH 122pk en 142NM. Met de update lijkt het dus dan ik er op achteruit ben gegaan. Meer een downgrade dan een update
Beek Autoracing zal kijken of er nog wat meer uit de Cooper valt te halen. Ben erg benieuwd. Ze hebben de file van Sid al uitgelezen.
Om 16.30 uur weer thuis aangekomen na een aantal keren in de file te hebben gestaan.
Bedankt:
Arjan en Sleefje voor de Meguiars spullen.
Hans en Beek Racing voor de gezellige dag
Hierdoor kan het koppel ook veranderen

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Sorry voor de late reactie!!
Maar ook wij zijn weer heelhuids aangekomen
Het was erg gezellig gister!!! En ook erg spannend of de testbank toch iets goeds ging zeggen, en bij ons was dat iig wel het geval, ik stond er helemaal versteld van
187 PKtjes, en onze Cooper S is gewoon nog standaard!
Dus dat was wel even leuk om te weten 
Hier even het grafiekje:

Over een tijdje gaan we er weer op, dan met de Works, dus ben wel benieuwd hoeveel zo'n pakket echt doet met je vermogen
Het was iig super gezellig, en leuk een flink aantal bekende gezichten weer eens te zien!!
- Marjolein -

Hier even het grafiekje:

Over een tijdje gaan we er weer op, dan met de Works, dus ben wel benieuwd hoeveel zo'n pakket echt doet met je vermogen

Het was iig super gezellig, en leuk een flink aantal bekende gezichten weer eens te zien!!

- Marjolein -

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is inderdaad bizar! Dan heb je meer pk's dan opgegeven! Netjes hoor!!
Klinkt goed van gisteren! Volgende keer wil ik zeker mee!
Klinkt goed van gisteren! Volgende keer wil ik zeker mee!

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
ik was er een beetje laat bij, kan me niet niet laten slapen in het weekend. Maar had op zich ook wel op die bank gewild. Nu ik Sid's resultaat gezien heb, vraag ik me af of mijn cooper wel meer dan 118,7 pk heeft
bij de birthdayrun wilde hij maar niet van mijn bumper af.

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik kan het nog steeds niet over m'n hart krijgen om gaten in m'n bumper te boren...., ik denk dat ik voor de plakplaat ga (zoals die ook de Donkervoort zat).
Kan je hem precies op maat laten maken zodat die net op dat kleine stukje onder je gril past.
Sleefje schreef:Wint had dit keer zijn telefoon thuisgelaten evenals zijn nummerplaat![]()

Ik kan het nog steeds niet over m'n hart krijgen om gaten in m'n bumper te boren...., ik denk dat ik voor de plakplaat ga (zoals die ook de Donkervoort zat).
Kan je hem precies op maat laten maken zodat die net op dat kleine stukje onder je gril past.

Save a tree, eat a beaver

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, dat kon nog wel wat harder met die birthdayrun toch
dus dat was jij?!FunkyRAT schreef:ik was er een beetje laat bij, kan me niet niet laten slapen in het weekend. Maar had op zich ook wel op die bank gewild. Nu ik Sid's resultaat gezien heb, vraag ik me af of mijn cooper wel meer dan 118,7 pk heeft![]()
bij de birthdayrun wilde hij maar niet van mijn bumper af.

haha, dat kon nog wel wat harder met die birthdayrun toch

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, ja, wij ook (de Golf GTI-club was toch wel de ergste
)! Dit is echt een hele enthousiaste groep mensen, met een heel besmettelijk virus..
en dat is al op mij overgeslagen, zonder Mini en dus nog niet eens meegedaan aan een meeting!!!!!
Sid schreef:heb heel wat clubs al meegemaakt, maar moet zeggen dat we écht een hele leuke groep mensen in de club hebben zitten met elk zn eigen way en walk of life, maar allemaal dezelfde hobby!

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
met een nummerplaat voorop van 15 x 5 cm, sticker. Meer ruimte was er ook niet voor. Héél erg klein was dat, als je zo'n wagen heb mag dat waarschijnlijk (dus op een MINI ook
)
dr stond een tijdje terug een champagnekleurige Ferrari 612 scaglietti bij BMW DH ForeparkWint schreef: Ik kan het nog steeds niet over m'n hart krijgen om gaten in m'n bumper te boren...., ik denk dat ik voor de plakplaat ga (zoals die ook de Donkervoort zat).

- horn
- Be Mini
Bericht
Wat ik zou doen is de plaat in de auto gooien en gewoon lekker niks voorop doen. En als je aangehouden wordt gewoon zeggen dat die voorbumper er net op zit en dat je de plaat nog even moet monteren... zal je dezelfde boete kosten als die sticker. Dan maar geen plaat - ziet er wel cool uit.
nee. sticker mag sowiezo niet. ken mensen die dat op de voorkant van hun 911 hebben en dan de originele plaat wel bij zich hebben. Kom je nog wel eens mee weg. Anders ben je gewoon de sigaar en krijg je een bekeuring.FunkyRAT schreef:als je zo'n wagen heb mag dat waarschijnlijk (dus op een MINI ook)
Wat ik zou doen is de plaat in de auto gooien en gewoon lekker niks voorop doen. En als je aangehouden wordt gewoon zeggen dat die voorbumper er net op zit en dat je de plaat nog even moet monteren... zal je dezelfde boete kosten als die sticker. Dan maar geen plaat - ziet er wel cool uit.

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Maar bij een 911 zit ook gewoon genoeg plaats voor een nummerplaat. Bij de alfa 156/159 kunnen ze niks maken omdat ze daar een kleine uitsparing hebben gemaakt voor de nummerplaat, maar eigenlijk toch genoeg voor een grote.

R56 Still fun but easier to live with
Onze sponsors