De Amerikaanse versie van de aero kit heeft van die geel reflectoren.
Maar mijn vraag was nu heeft men die niet in het wit?
En waar zijn ze dan te verkrijgen?
Mvg Laurens
Amerikaanse versie van aerokit
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Laurens, welkom hier.
Ik ben er ook naar op zoek en ze zijn er wel vanuit Amerika. Deze lijken echter van slechte kwaliteit want de 5W lampjes laten het plastic smelten. Maar kennelijk werken ze wel goed met LEDs.
Ik heb alleen nog geen internet adres, iemand op het Duits mini2.info verzamelt op het moment bestellingen maar dat loopt nogal rommelig. Ik hou het in de gaten want ik wil ze ook.
Ik ben er ook naar op zoek en ze zijn er wel vanuit Amerika. Deze lijken echter van slechte kwaliteit want de 5W lampjes laten het plastic smelten. Maar kennelijk werken ze wel goed met LEDs.
Ik heb alleen nog geen internet adres, iemand op het Duits mini2.info verzamelt op het moment bestellingen maar dat loopt nogal rommelig. Ik hou het in de gaten want ik wil ze ook.
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ik denk ook dat die witte mooier staan. Maar ik ben toch wel tevreden met de oranje uitvoering. Daar ging ik absoluut niet vanuit, duurde ff voordat ik ze er eindelijk toch op had gezet... misschien dat ik toch witte erop zet, maar goed, die voorste 2 zitten zo klem, ik vraag me af of ik ze er wel weer af krijg 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze besteld in Amerika, met verzenden 100 dollar
.
Deze meneer doet niet aan een Group Buy of verzending tegelijk. Iemand op het Duitse mini2.info heeft er uitvoering onderzoek naar gedaan, hier meer over te lezen.
Wel even oppassen met deze dus, de 5W lampjes kunnen smelten van plastic veroorzaken LEDs hebben dus de voorkeur.

Deze meneer doet niet aan een Group Buy of verzending tegelijk. Iemand op het Duitse mini2.info heeft er uitvoering onderzoek naar gedaan, hier meer over te lezen.
Wel even oppassen met deze dus, de 5W lampjes kunnen smelten van plastic veroorzaken LEDs hebben dus de voorkeur.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is het dan nog wel mooi als de lampjes aan zijn? Nu gaat het licht zegmaar door het hele oranje gedeelte, maar bij zo'n witte zal er denk ik alleen maar een oranje "punt"licht te zien zijn?
- LaurenZio
- Enthousiast
Bericht
Bedankt Berthil.
Laurens
Ik kan ze zien.Berthil schreef:Even op de link naar het Duitse forum klikken, daar staan twee links naar eBay Motors. Of kan je deze post niet zien? De LEDs zitten er trouwens niet bij, die moet ik nog ergens los bestellen.

Bedankt Berthil.
Laurens
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Hij bedoelt dat als je een dikke oprijlaan hebt je een dik huis hebt en dus geld genoeg hebt liggen om 100 euro voor witte side markers niet veel geld te vinden. Voor mij is het één van de goedkoopste mods (op de mooie sticker van new mini na) dus de prijs valt inderdaad wel mee.
Ik snap het wel en ik heb een héééle korte oprijlaan maar mijn passie voor de MINI maakt veel goedBas schreef:Hoe bedoel je, begrijp het ff nietGnoekie schreef:Dat ligt eraan hoe lang je oprijlaan is > dan kan ik het je vertellen...![]()

Hij bedoelt dat als je een dikke oprijlaan hebt je een dik huis hebt en dus geld genoeg hebt liggen om 100 euro voor witte side markers niet veel geld te vinden. Voor mij is het één van de goedkoopste mods (op de mooie sticker van new mini na) dus de prijs valt inderdaad wel mee.
- Gnoekie
- 4 op een rij!
Bericht
100 Punten!Berthil schreef:Hij bedoelt dat als je een dikke oprijlaan hebt je een dik huis hebt en dus geld genoeg hebt liggen om 100 euro voor witte side markers niet veel geld te vinden. Voor mij is het één van de goedkoopste mods (op de mooie sticker van new mini na) dus de prijs valt inderdaad wel mee.

Onze sponsors