jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Sluit me helemaal aan bij deze mooie omschrijving.Clubhouse schreef:Jammer dat hij weg is, maar toch proficiat met de verkoop.
Zoals we van jou gewoon zijn zal het weer dick in orde zijn.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan heel mooi zijn Dick. Ik ben geen fan van zilver, maar op een MINI vind ik het wel erg mooi.
Eigenlijk staan de meeste kleuren wel op een MINI.
Eigenlijk staan de meeste kleuren wel op een MINI.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Vandaag redelijk "gestoepsleuteld"
Joeys zijn reeds opgehaald, luchtfilterhuis en de silicone slangen zijn eruit en ik heb de downpipe ook reeds vervangen, man man man, wat een #/$¨^& jobje
Dat hitte schild zit vast met 8 boutjes waar je met moeite aan kan, mijn handen liggen volledig open...
Morgen remmen eraf en eventueel de KW's er vanonder als ik nog zin heb.

Joeys zijn reeds opgehaald, luchtfilterhuis en de silicone slangen zijn eruit en ik heb de downpipe ook reeds vervangen, man man man, wat een #/$¨^& jobje

Dat hitte schild zit vast met 8 boutjes waar je met moeite aan kan, mijn handen liggen volledig open...

Morgen remmen eraf en eventueel de KW's er vanonder als ik nog zin heb.
- jbcola
- Brugse zot
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Klote gevoel he...had ik ook toen ik de S achterliet
Maar...nu lekker verder kijken en genieten van de voorpret

Maar...nu lekker verder kijken en genieten van de voorpret

Onze sponsors