Heb een nieuw video frutselprogramma, dus moet nog ff de fijne kneepjes onder de knie krijgen
Avondje on the town met iDD
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht 
Heb een nieuw video frutselprogramma, dus moet nog ff de fijne kneepjes onder de knie krijgen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
WHAHAHAA!!! Goed gedaan!
ik ben er nog niet mee aan de slag gegaan, gewoon nog geen tijd gehad omwille de halloween voorbereidingen. Ik hoop er vannacht/ morgen wat aan te beginnen.
iDD........ always a pleasure
ik ben er nog niet mee aan de slag gegaan, gewoon nog geen tijd gehad omwille de halloween voorbereidingen. Ik hoop er vannacht/ morgen wat aan te beginnen.
iDD........ always a pleasure
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja super hoor. Knap gedaan.
Je voelt de snelheid.
Leuk dat vliegtuig, had je mazzel mee.
Dacht even dat iDD de lucht in vloog
Leuk dat vliegtuig, had je mazzel mee.
Dacht even dat iDD de lucht in vloog

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf filmpje hoor!! IDD goes TunnelCruising!! En ook nog eens een vette discoshow! Die strobo's zouden toch ook in de zij-pinkers kunnen??
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

iDD
Dit is de originele uitlaat. Gewoon stock laten horen wat die al kanred_devil schreef:@IDD: wat voor uitlaat heb jij?
Tussen de handvatten van mijn deuren, welke nogal in de lucht steken.MINIJCW schreef:IDD waar heb jij die strobos in verborgen? Op het filmpje leek het net of ze op de hoeken van je dak zaten
Bij mij niet meer, maar mijn zijpinkers zijn ook al aangepast (5 LEDs in een nette rij). Misschien een idee voor jou?henkietenk schreef:Die strobo's zouden toch ook in de zij-pinkers kunnen??
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors