Deze vind ik eigenlijk wel heel dik

gestript interieur op je JCW'S na...rolkooi en 9J rondommushrop schreef:zilver, black rims, low
Kijk maar naar mijn vroegere fietsjbcola schreef:Ik had die blauwe ook al gezien MAAR i am on a budget...![]()
Ik ben ervan overtuigd dat je zelfs van een pure silver iets héél moois kan maken![]()
We zien wel, het moet geen cabrio zijn, zou wel leuk zijn natuurlijk.
Er zijn zoveel mooie kleuren dat je bijna niet ziet rijden.
wat zijn er toch vreemde mensen op deze wereldsharpsafer schreef:Kijk maar naar mijn vroegere fietsjbcola schreef:Ik had die blauwe ook al gezien MAAR i am on a budget...![]()
Ik ben ervan overtuigd dat je zelfs van een pure silver iets héél moois kan maken![]()
Er zijn zoveel mooie kleuren dat je bijna niet ziet rijden.![]()
Succes met de zoektocht Dick!
Ik zit ook te twijfelen om mn Dooper weer de deur uit te doen en voor een R57 S te gaan
Ik wacht zeker nog tot na de rit van fasttoy en beek rollenbank dagm4TTi schreef:wat zijn er toch vreemde mensen op deze wereldsharpsafer schreef:Kijk maar naar mijn vroegere fietsjbcola schreef:Ik had die blauwe ook al gezien MAAR i am on a budget...![]()
Er zijn zoveel mooie kleuren dat je bijna niet ziet rijden.![]()
Succes met de zoektocht Dick!
Ik zit ook te twijfelen om mn Dooper weer de deur uit te doen en voor een R57 S te gaan
nu al wegdoen?
Onze sponsors